OVB zvyšuje efektivitu marketingového oddělení

[Tisková zpráva] Akciová společnost OVB Allfinanz v těchto dnech oznámila vnitřní restrukturalizaci marketingového oddělení, které se nově spojilo s oddělením public relations pod vedením Jaroslavy Matouškové. Ta dosud působila na pozici Manager Public Relations a nově povýšila na pozici Marketing & PR Manager. Hlavní snahou společnosti je efektivně využívat synergických efektů spojení obou oddělení.

„Oddělení PR a Marketingu spolu s oddělením Product Managementu tak naplňují oblast strategického marketingu. Tímto moderním organizačním uspořádáním vycházíme vstříc potřebám a výzvám, které přicházejí z trhu. Firma, která si naplňováním svých vizí a cílů nevytváří strategie založené na znalostech trhu, svých klientů a aktivního marketingu, nemá šanci na trhu dlouhodobě úspěšně fungovat a růst,“ komentuje změnu Michal Knapp, předseda představenstva OVB Allfinanz, a.s.

„Spojení obou oddělení, PR a marketingu, se ukazuje jako účinné a logické řešení, které pomůže více propojit oblast marketingu a komunikace, a umožní tak dobře mířený tah na bránu,“ říká ke změně Jaroslava Matoušková. Podle ní bude úkolem nového oddělení pokračovat v dynamické a efektivní komunikaci zahájené v minulém roce a prostřednictvím cíleného marketingu, sponzoringu a PR pracovat na dalším posilování znalosti značky. „OVB Allfinanz, a.s., čeká v následujícím období mnoho významného, mimo jiné 40 let od založení OVB v Německu, a perfektně fungující komunikace je proto naprosto nezbytná,“ říká Matoušková. Jak dodává, jsou nové úkoly nejen výzvou, ale především příležitostí. „V OVB jsem již třetím rokem a za tu dobu tuto společnost znám – vím, jaké má potřeby, a také mám nápady, kterými, jak doufám, budu moci podpořit velký tým OVB v celé České republice,“  říká Matoušková. Ta ve společnosti OVB Allfinanz, a.s., pracuje již od roku 2008. Předtím působila na manažerských pozicích PR a marketingových oddělení mimo jiné ve společnosti Winterthur penzijní fond, a.s., původně Credit Suisse Life & Pensions penzijní fond a.s., nebo ve Vojenském otevřeném penzijním fondu, a.s.

„Věřím, že cíle, které jsme si společně vytyčili, byť jsou ambiciózní, zvládneme. Posílit komunikaci a obraz firmy v očích odborné i laické veřejnosti včetně našich klientů je jedním z mých cílů. Náš byznys je „people business“, jednou z největších hodnot naší firmy je lidský potenciál. Jsem proto rád, že se Jarka rozhodla uplatnit své dosavadní profesní znalosti a jistý nadhled vyplývající z bohatých zkušeností v tomto oboru právě v naší společnosti,“ dodává Knapp.