Osobní účet České spořitelny má již svého čtvrtmiliontého majitele

Možnost sestavit si svůj Osobní účet využilo již více než čtvrt milionu klientů České spořitelny. Čtvrtmiliontý Osobní účet si ve středu 24. října otevřel třiatřicetiletý klient z Brna. Jubilejnímu majiteli Osobního účtu připravila Česká spořitelna dárek v podobě ročního vedení účtu zdarma. Čtvrtmiliontého klienta získala Česká spořitelna již za necelé tři měsíce existence Osobního účtu.

„Potvrzuje se, že klienti vítají, když jim banka při správě jejich financí nabízí individuální řešení, a právě proto si sjednávají Osobní účet,“ uvedl Martin Techman, ředitel úseku Rozvoje obchodu České spořitelny. „Každý Osobní účet je svým způsobem originál“, dodal Techman.

Konkrétní podoba Osobního účtu závisí výhradně na volbě klienta. Ten může volit mezi více než 30 službami a produkty a nastavení kdykoli měnit podle svých specifických přání a potřeb. Klient vždy při sjednání Osobního účtu zdarma získá vedení účtu, vkladový účet, vyhotovení měsíčního výpisu a zřízení trvalých příkazů a souhlasů s inkasem. Mezi volitelné služby patří, mimo jiné, bezplatné výběry ze sítě více než 1100 bankomatů České spořitelny, neomezený počet převodů na účty v ČR zdarma, kontokorent aj. Samozřejmostí je nabídka platebních karet a služby přímého bankovnictví SERVIS 24. K Osobnímu účtu lze sjednat pojištění právní ochrany a pojištění proti neschopnosti splácet. Spořící plán navíc nabízí zhodnocení vložených prostředků až 2,5 procenty ročně.

Čtvrtmiliontý Osobní účet si jeho majitel sestavil jako kombinaci dvou debetních karet, SERVISU 24, plateb v rámci České spořitelny zdarma, bezplatných zůstatkových SMS. Využil také možnost výběrů ze všech bankomatů České spořitelny bez poplatku.

Z celkového počtu klientů, kteří si sjednali Osobní účet, je zhruba 20 % nově příchozích, což dále zvyšuje současný 47% tržní podíl České spořitelny na trhu osobních kont. Nejčastěji sjednanou variantou je kombinace debetní karty, kontokorentu a bezplatných výběrů z bankomatů České spořitelny, má ji ale jen 16 % všech majitelů Osobního účtu. To potvrzuje fakt, že téměř každý sjednaný Osobní účet je jiný, a klienti tak využívají možnost sestavit si účet zcela podle svých specifických přání a potřeb.

Oblíbenou novinkou je také možnost pojistit se – pojištění právní ochrany a pojištění proti neschopnosti splácet využívá stále více klientů. Podíl pojištěných klientů se od počátku pilotního prodeje zvedl osmkrát.