Osobní účet České spořitelny má již více než 100 000 klientů

Nový Osobní účet České spořitelny si za necelé dva měsíce své existence otevřelo již 100 000 klientů. Základem Osobní účtu je individuální přístup ke každému klientovi. Nabízí klientům možnost sestavit si svůj účet na základě vlastního výběru produktů a služeb. Česká spořitelna zahájila pilotní prodej Osobního účtu ve vybraných pobočkách na konci června letošního roku, v celé pobočkové síti ho nabízí od 10. srpna 2007.

„Rostoucí zájem o Osobní účet České spořitelny potvrzuje pozitivní čísla pilotního prodeje a výsledky nezávislého průzkumu, že lidé vítají možnost svobodně si svůj účet sestavit,“ uvedl Martin Techman, ředitel úseku rozvoje obchodu České spořitelny. „V Osobním účtu je připraveno až 30 různých úrovní produktů a služeb, přičemž většina dosud otevřených účtů spadá do cenové kategorie 69 Kč. Podoba Osobního účtu není nikdy konečná, klient má možnost produkty a služby podle potřeby doplňovat a měnit“, dodal Martin Techman.

Osobní účet nabízí 3 skupiny produktů a služeb – Standard, Plus a Speciál. Klient vždy zdarma získá vedení účtu, vkladový účet, vyhotovení měsíčního výpisu a zřízení trvalých příkazů a souhlasů s inkasem. Nejoblíbenější sjednanou variantou je kombinace debetní karty, bezplatných výběrů z bankomatů České spořitelny a kontokorentu (16 %), zájem je také o spojení debetní karty, přímého bankovnictví SERVIS 24 a bezplatných výběrů z bankomatů ČS (8 %). To potvrzuje skutečnost, že klienti umí využít výhod, které jim Česká spořitelna nabízí. Díky nejširší bankomatové síti, kterou tvoří více než 1 100 bankomatů, totiž například majitelé platebních karet České spořitelny nemusí přemýšlet, jakou hotovost u sebe mít a kolik za její výběr zaplatí.

S Osobním účtem také klienti získají zvýhodněné úročení ve výši 2,2 %. Novinkou je pro české klienty nabídka pojištění sjednávaného přímo k účtu, jedná se o pojištění schopnosti hradit pravidelné výdaje a pojištění právní ochrany.