Allianz pojišťovna nabízí klientům on-line náhled na pojistné smlouvy

Allianz pojišťovna spustila novou službu pro klienty: on-line náhled na stav pojistných smluv na internetu.

Klient tak například může kdykoliv zjistit, do kdy má zaplacené pojistné, kdy nastane termín pro příští platbu, v jaké výši a na jaký účet.

Allianz pojišťovna spustila novou on-line službu pro klienty: on-line náhled na stav pojistných smluv. Klient po zadání čísla své pojistné smlouvy, vyplnění data narození a zadání kódu na internetu Allianz pojišťovny zjistí řadu důležitých informací:

  • do kdy má zaplaceno pojistné
  • kdy byla připsána poslední platba
  • jaká bude výše příští platby
  • v jakém termínu má být uhrazeno další pojistné
  • do kdy bude mít po zaplacení příští platby uhrazeno pojistné

Systém klientovi vygeneruje také platební údaje: číslo účtu, variabilní a konstantní symbol.

Přístup k těmto informacím mají všichni retailoví klienti i podnikatelé, kteří mají s Allianz pojišťovnou sjednáno například životní pojištění, pojištění majetku nebo vozidla.

Jsme si velice dobře vědomi toho, že on-line komunikace s pojišťovnou představuje pro klienta výhody v podobě úspory času a vysokého komfortu při řešení finančních záležitostí, z pohodlí domova nebo kanceláře, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, bez závislosti na otevírací době klientských center. Stále více našich klientů dává přednost této formě správy svých záležitostí. Proto i do budoucna připravujeme další rozšíření možnosti on-line sjednávání a správy pojištění a nové možnosti komunikace s našimi klienty, řekl ředitel úseku Market Management Allianz pojišťovny Martin Podávka.

On-line náhled na pojistné smlouvy tak opět rozšířil spektrum on-line služeb, které Allianz pojišťovna nabízí klientům.

Klienti si u nás mohou nejen sjednat pojištění a vést si přehled svých pojistek. Nabízíme řadu dalších služeb, které považujeme pro klienta za neméně podstatné: vycházíme z toho, že kvalita pojištění se prokáže ve chvíli, kdy to klient nejvíce potřebuje, totiž v případě pojistné události, doplňuje Martin Podávka.

Klienti Allianz pojišťovny tak v případě pojistné události mohou na internetu:

  • nahlásit pojistnou událost on-line
  • on-line sledovat stav jejího vyřízení po jednotlivých krocích (klient hned vidí, v jakém stavu je proces likvidace jeho škody, vidí seznam doručených dokumentů a upozornění na podklady, které ještě chybí a ví, jaké kroky ještě budou následovat)
  • vkládat on-line dokumenty potřebné k likvidaci dané pojistné události (ty jsou automaticky přiřazeny k virtuální „složce“ klienta v datovém skladu – minimalizuje se tak čas potřebný k vyřízení a téměř se eliminuje možnost ztráty či založení dokumentu
  • zažádat o službu tzv. call-back pro případ, kdy klient nemůže nebo nechce čekat, až jej systém přiřadí k telefonnímu operátorovi.

Allianz pojišťovna byla jednou z prvních pojišťoven na českém trhu, které klientům nabídly možnost sjednávání pojištění on-line (přes internet a telefonicky). Dnes si klienti mohou sjednat cestovní pojištění, pojištění vozidel, pojištění majetku a odpovědnosti, penzijní připojištění. Na internetu mají k dispozici interaktivní průvodce i kalkulátory pro výpočet pojistného a řadu on-line služeb pro zjednodušení a zrychlení komunikace s pojišťovnou.