Novým tiskovým mluvčím Generali je Jiří Cívka

Generali Pojišťovna a.s. má od 1. prosince 2009 nového tiskového mluvčího. Na základě výsledků výběrového řízení byl funkcí pověřen Jiří Cívka.

Do Generali přichází z médií, soukromých rozhlasových stanic, ve kterých zastával různé pozice od moderování až po management či rebranding značek.

Pozici přebírá od ing. Renaty Werlikové, která funkci zastávala pouze dočasně a nadále se bude věnovat vedení skupiny marketingové komunikace Generali.

Jiří Cívka začínal v roce 1993 jako programátor v IT. Po pěti letech přešel do médií, kde získal první zkušenosti v rádiu Vox, vlastněném zesnulým skladatelem Karlem Svobodou. O dva roky později posílil management rádia Bonton, po jehož akvizici společností Lagardère Active ČR se následně podílel na rebrandingu značky. Znalost této problematiky jej před dvěma lety přivedla do společnosti Radio Bohemia, odkud zamířil do Generali, kde je pověřený vedením interní a externí komunikace. Jiří Cívka hovoří 4 jazyky a studuje Obchodní management na pražském Bohemia institutu. Je svobodný, má přítelkyni a ve volném čase se věnuje golfu.