Nový ředitel marketingu společností Wüstenrot

[Tisková zpráva] Novým ředitelem marketingu společností Wüstenrot je od 1. ledna 2010 Ing. Michal Hrbotický (44), který do Wüstenrotu přišel z marketingové výzkumné agentury GfK Czech.

Michal Hrbotický  je absolventem Vysoké školy zemědělské v Praze a svou profesní kariéru začínal ve sféře rychloobrátkového zboží.  Působil mj. jako Business Director Caterplan ve společnosti Unilever  a pro švýcarskou společnost Hügli řídil projekt úspěšné „green-field“ operace vstupu na český trh. Bohaté praktické zkušenosti uplatnil poté  jako  ředitel obchodu pro ČR ve společnosti  ČSA. Pro Wüstenrot  budou  velkým přínosem jeho dlouhodobé zkušenosti jak z oblasti obchodu,  tak strategického poradenství.

Ve volném čase se Michal Hrbotický věnuje své dceři a sportu. Rád lyžuje a hraje golf.