Nový přístup k bankovním poplatkům s kontem Genius Active od GE Money Bank

GE Money Bank přichází s výhodným kontem Genius Active, v rámci kterého vždy majitel dopředu ví, kolik měsíčně na bankovních poplatcích zaplatí. S kontem Genius Active klient ušetří, protože platí jeden měsíční paušál místo poplatků za jednotlivé služby a transakce. GE Money Bank je první bankou v České republice, která nový typ konta nabízí. Současně představuje novinku zvyšující mobilitu klientů v rámci českého bankovního trhu. Klient, který chce přejít do GE Money Bank, se již nemusí obávat zdlouhavého administrativně náročného procesu. Stačí navštívit kteroukoliv z 209 poboček GE Money Bank a o vše ostatní se zdarma postarají zaměstnanci banky.

Genius ACTIVE: nový přístup k bankovním poplatkům

„Při přípravě konta Genius Active jsme se inspirovali potřebami našich zákazníků i zkušenostmi ze zahraničí. Tam je účet založený na jednom paušálním poplatku značně využíván. Předpokládáme, že konta typu Genius Active budou do několika let výrazně dominovat i na tuzemském trhu,“ řekl Jan Rollo, ředitel retailového bankovnictví GE Money Bank.

GE Money Bank představuje nová konta Genius Active a Genius Active+, v rámci kterých klienti neplatí zvlášť poplatky za jednotlivé služby. Průzkumy dokazují, že lidé jsou ve využívání bankovních služeb a produktů stále aktivnější a o výši konkrétních poplatků často nemají přesnou představu. S účtem Genius Active zaplatí klient měsíční poplatek 119 Kč (169 Kč v případě Genius Active+), ale jednotlivé transakce a služby, které jinde platí samostatně, má již v rámci konta zahrnuty zdarma a může je využívat zcela bez omezení.

„Transparentnost, jednoduchost a finanční úspora, to jsou charakteristiky nového účtu Genius Active. Jako první banka v České republice představujeme nový přístup k bankovním poplatkům přinášející klientům řadu výhod v čele s výraznou úsporou peněz,“ řekla Monika Kubovcová, manažerka retailových produktů GE Money Bank. „Většina lidí se nevyzná v současné záplavě bankovních poplatků a při otevření měsíčního výpisu z účtu tak mohou být nepříjemně překvapeni. Majitel nového účtu Genius Active zaplatí jeden výhodný paušál a za běžné využívání účtu a služeb už dál neplatí. Naši klienti neplatí mimo jiné za všechny příchozí a elektronické odchozí platby, výběry z bankomatu GE Money Bank. Klient může neomezeně „bankovat“ přičemž vždy dopředu ví, že každý měsíc zaplatí stejně. Konto Genius Active tak přináší majiteli svobodu a s měsíčním paušálem navíc výrazně ušetří na bankovních poplatcích,“ dodala Monika Kubovcová.

V ceně účtu Genius Active (119 Kč) je zahrnuto:

  • neomezené výběry z vlastních bankomatů v ČR
  • zasílání pravidelného měsíčního výpisu
  • všechny příchozí platby
  • odchozí platby zadané elektronicky
  • 2 embosované platební karty
  • platební karta pro platby přes internet
  • zadání a provedení trvalých příkazů
  • zadání a provedení inkas včetně SIPO
  • internetové bankovnictví
  • gsm bankovnictví
  • telefonní bankovnictví
  • zřízení a vedení kontokorentu
  • spořicí účet
  • 50 sms měsíčně zdarma
  • 1 vklad na pokladně měsíčně

To vše je zahrnuto v měsíčním poplatku a klient tak může využívat bankovních služeb bez omezení, aniž by se musel bát nárůstu nákladů.

V případě konta Genius Active+ (169 Kč měsíčně) jsou navíc v paušálním poplatku zahrnuty některé operace na pobočkách GE Money Bank. Konkrétně jde o jeden výběr hotovosti a jeden příkaz k úhradě měsíčně zdarma. Bez poplatků je také zrušení nebo změna trvalého příkazu, SIPO a inkasa na pobočce GE Money Bank.

Pro potřeby podnikatelů připravila GE Money Bank konto Genius Business Active

Konto přináší klientům obdobné výhody jako je tomu u Genius Active. Za kompletní konto Genius Business Active zaplatí každý měsíc klient 159 Kč. Aktivnější podnikatelé mohou využít komplexnější verze konta Genius Business Active+. Za poplatek 349 Kč měsíčně klienti získají navíc 4 hotovostní vklady na běžný účet měsíčně (dohromady 5), 5 položek z převodních příkazů zadaných na pobočce a 1 výběr hotovosti na pobočce GE Money Bank.

Změna banky: stačí jedna návštěva pobočky

Klient, který není spokojen se službami své stávající banky a rozhodne se přejít do GE Money Bank, se nemusí obávat náročného administrativního procesu spojeného se změnoubanky. Stačí přinést potřebné dokumenty na pobočku a podepsat žádost o změnu banky. Vše ostatní za něj bezplatně zařídí zaměstnanci GE Money Bank, aniž by klient musel navštívit svou původní banku.

„Jedním z vážných problémů na tuzemském bankovním trhu je mobilita klientů a bariéry, se kterými se při změně banky setkávají. GE Money Bank jako první z tuzemských bank na současný stav reaguje a představuje novinku, která mobilitu bankovních klientů podporuje. Je to jeden z kroků, kterým chceme přispět k dalšímu rozvoji českého bankovního trhu,“ řekl Jan Rollo, ředitel retailového bankovnictví GE Money Bank. „Naším cílem je změnu banky co nejvíce usnadnit a učinit ji tak dostupnou pro všechny, které by bariéry od případné změny banky odrazovaly. Pro přechod k GE Money Bank nyní stačí jedna návštěva naší pobočky. Převod účtu a záležitosti s tím spojené za klienta zdarma vyřídí zaměstnanci GE Money Bank,“ dodal Jan Rollo.

Změnu banky zájemce usnadní, pokud doloží 3 výpisy z účtu původní banky, adresy či alespoň přesné názvy zaměstnavatele a inkasních společností, spojovací číslo u SIPO a kopii starého příkazu k úhradě. Zaměstnanci GE Money Bank se budou snažit klientovi maximálně pomoci a chybějící údaje případně dohledat vlastními silami.

GE Money Bank zajistí převedení klientových prostředků na nový účet, domluví se zaměstnavatelem zasílání mzdy na nový účet, zruší platby u původní banky a nastaví platby u GE Money Bank. Na žádost klienta zruší produkty a služby u původní banky, převede trvalé příkazy či povolení k inkasu a informuje o novém účtu klientovy inkasní společnosti. Veškerý tento servis GE Money Bank poskytuje zdarma.

Tato novinka je připravena v souladu s platnou legislativou, přičemž dle platných norem mají banky klientovi změnu finančního ústavu umožnit. „Na konci loňského roku jsme jako první velká banka představili Konsolidaci půjček a přes některé obavy je reakce ostatních bank spíše korektní. Proto věříme, že se ostatní banky budou chovat férově i v tomto případě a dle bankovního kodexu nebudou klientům přechod mezi bankami nijak ztěžovat,“ řekl Jan Rollo, ředitel retailového bankovnictví GE Money Bank.