„Udělejte si radost!“ – nový marketingový nástroj ŠkoFINu k oslovení zákazníků

[Tisková zpráva] Společnost ŠkoFIN spustila novou microsite „Udělejte si radost!“ (www.udelejtesiradost.cz), která v období oživení na automobilovém trhu představuje všem zájemcům o nový vůz nejzajímavější a nejdostupnější varianty financování.

Informace jsou podány velice srozumitelně, přehledně, ale i s humorem a nadsázkou. Některé z nabízených možností jsou momentálně nejvýhodnější cestou k pořízení nového či ojetého vozu, což potvrzuje letošní nejvyšší ocenění financování LIGHT  v  prestižní  soutěži  o  nejlepší  finanční  produkty  roku  –  Zlatá  koruna  2010.  Pro lepší představu a orientaci pomůže interaktivní kalkulačka, která určí orientační výši měsíční splátky.

Nové stránky www.udelejtesi­radost.cz informují velice civilní a příjemnou formou o možnostech financování kvalitního automobilu prostřednictvím ŠkoFINu. Návštěvnost stránek je podpořena zejména klasickou bannerovou kampaní, zájmovou stránkou na Facebooku „ŠkoFIN – udělejte si radost“ a e-pohlednicemi. Elektronickou pohlednici si může sestavit velmi jednoduše každý návštěvník stránek,  doplnit  ji  o  vlastní  fotografiia poslat jako vtipný vzkaz svým přátelům. První statistiky naznačují pozitivní odezvu ze strany potenciálních zákazníků.

V současnosti nalezne návštěvník na webu například akční nabídky Škoda TSI Start, VW polovina, VW odklad nebo třeba LIGHT – financování s dotovaným úročením pro všechny nové a ojeté vozy značky Škoda, Volkswagen, Audi a SEAT. Produkty také doplňuje volitelná nabídka pojištění, které minimalizují rizika spojená s provozem a užíváním vozu. Jedná se zejména o pojištění PPP (pojištění platebních povinností v případě nepříznivé životní situace), GAP (novinka, která přináší pojistné plnění až ve výši původní plné ceny vozidla v případě odcizení či totální havárie), nebo ŠkoFIN Asistent (ušetří starosti zejména na cestách do zahraničí, jelikož i po telefonu poskytne potřebné informace v souvislosti s právním řádem dané země, pomůže při kontaktu s policií, místními úřady nebo konzulátem,  poradí  v  právních  sporech  kolem  dopravní  nehody,  náhrady  škody a dalších).

 „Snažíme se našim zákazníkům i všem zájemcům o nový vůz co nejvíce zpřístupnit nabídku financování v době, kdy je pořízení nového vozu v historii posledních deseti let nejvýhodnější. Projekt „Udělejte si radost!“ je jedním z prvních kroků, který chceme udělat na cestě směrem k běžnému zákazníkovi a komunikovat s ním jazykem, kterému bude rozumět,“ komentuje význam projektu Jan Kloud, vedoucí marketingového oddělení ŠkoFIN.