Nový design razantně zvýšil návštěvnost stránek www.postovnisporitelna.cz

PRAHA, 28. září, 2006 – Nový design internetových stránek Poštovní spořitelny přilákal o 85 % více návštěvníků. Ti také na webu provedli nejvíce kliků v letošním roce: 4,2 milionu.

Poštovní spořitelna v červenci spustila inovované webové stránky www.postovnisporitelna.cz. Úpravy měly výrazný dopad na počty návštěvníků webu. „Zatímco v červenci navštívilo naše stránky 90 tisíc uživatelů, v září to bylo 167 tisíc, tedy o 85 % více,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny. „Obdobně rostl i počet kliků, které návštěvníci na webu provedli. Z červencových 1,6 milionu vzrostl na 4,2 milionu v září. To je vůbec nejvíce v letošním roce,“ doplnil Tomáš Zrzavecký.

Cílem, přebudování internetových stránek byla snaha poskytnout návštěvníkům pohodlnější orientaci a rychlý přístup k internetovému bankovnictví. V současnosti se počet klientů využívají Max Internetbanking PS přibližuje 100 tisícům a roste každoročně o desítky procent.

Nový web je obdobně jako celý grafický styl Poštovní spořitelny 3D. Od internetových prezentací ostatních bankovních domů se liší zejména hravostí. „Jsme banka, která dlouhodobě oslovuje klienty jinak než naši konkurenti. A naši klienti to vítají, protože u nás získají kvalitní služby za nejnižší ceny z konkurenčních bank,“ řekl Tomáš Zrzavecký.