Novinky a zajímavosti z České pojišťovny

Praha, 4. září 2006

HURÁ DO ŠKOLY

Česká pojišťovna v rámci akce Hurá do školy dnes zpříjemnila více než 50 tisícům dětí první školní den a na vybraných školách po celé republice rozdávala balíčky, které kromě dárků sponzorů – regionálních rádií – obsahovaly také výherní omalovánky České pojišťovny. Díky nim mohou děti prostřednictvím svých rodičů vyhrát zajímavé ceny. Stačí, aby nakreslily do omalovánek svůj prázdninový zážitek a výkres pak předaly rodičům, kteří je mohou až do 30. října doručit na nejbližší přepážkové pracoviště České pojišťovny. Výměnou za obrázek dostanou obratem pro dítě sadu pastelek a jimi vyplněný kupón se následně dostane 20. listopadu do celorepublikového slosování o 15 cen. Každý z 15 vylosovaných rodičů dětí pak obdrží výhru v hodnotě 9999 Kč. Nejhezčí dětské obrázky z omalovánek budou vystaveny v agenturách České pojišťovny.

POJIŠTĚNÍ PŘES INTERNET UZAVÍRAJÍ ČASTĚJI MUŽI…

Výhodou sjednání pojištění po internetu je zejména rychlost, jednoduchost a nižší cena. Co se týče struktury produktů, tak 84 % smluv uzavíraných přes internet u České pojišťovny tvoří cestovní pojištění, 14 % povinné ručení, a po 1 % je to havarijní a úrazové pojištění (možnost sjednání po internetu funguje od srpna 2006).

…ALE NEBRÁNÍ SE MU ANI SENIOŘI

Nejčastějšími klienty produktů sjednávaných online jsou u České pojišťovny lidé ve věku od 21 do 30 let – 45 % a od 31 do 40 let – 27 %. Web však není pouze doménou lidí mladých a středního věku, ale i seniorů. Nejstarším klientem, který uzavřel povinné ručení přes internet, je 77letý muž ze západních Čech. Pokud jde o pohlaví, je poměr mužů k ženám zhruba 70 % ku 30 %. U havarijního pojištění a povinného ručení je rozdíl ještě výraznější, naopak cestovní pojištění sjednávají ženy ve 35 % případů.

LOGO ČP SLAVÍ 35. NAROZENINY

Výstava k 35. výročí loga České pojišťovny a dalších děl – medailí, mincí a sochařských prací jeho autora, akademického sochaře Zdeňka Kolářského, se koná od 8. září do 8. října 2006 v Galerii České pojišťovny ve Spálené ulici 14 v Praze 1.

DVD ZA ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ

Všichni klienti, kteří ještě do konce roku uzavřou na přepážce České pojišťovny jakékoliv životní pojištění, dostanou k pojistné smlouvě i DVD s filmem Pupendo. Navíc k vybraným produktům, které jsou určeny dětem, obdrží pojištění do 15. září také stírací losy a 500 z nich má šanci vyhrát nepostradatelný prvek bezpečné jízdy – dětskou autosedačku.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 36 procent. Má základní kapitál 4 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Česká pojišťovna patří do mezinárodní finanční skupiny PPF, která úspěšně spravuje aktiva v hodnotě přibližně 250 mld. Kč. Jediným akcionářem ČP je společnost PPF Group N. V.