Nové životní pojištění Raiffeisenbank platí klientům dvakrát

[Tisková zpráva] Raiffeisenbank jako první banka v České republice spustila ve spolupráci s UNIQA pojišťovnou nové životní pojištění s ojedinělou možností dvojnásobné výplaty peněz i v případě bezeškodného průběhu.

Pojištění je další součástí finančního plánování od Raiffeisenbank, je velmi flexibilní a reaguje na potřeby klienta a jeho životní situace průběžně, jak je aktuálně potřeba.

Raiffeisenbank a.s. ve spolupráci s partnerskou UNIQA pojišťovnou. spouští nové pojištění pod názvem Raiffeisen životní pojištění DIVIDENDA. „Jedná se o první pojištění, které bude klientům platit dvakrát, i když se nic nestane. Díky rizikové dividendě klienti získají dodatečný, dále zhodnocovaný výnos, připisovaný přímo na účet pojistné smlouvy, který je vyplácen na konci doby trvání pojištění. Klientům se navíc vrátí část peněz díky bonusu za bezeškodní průběh z úrazového pojištění v případě, že nedojde k pojistné události,“ uvedla Jana Citterbergová, vedoucí oddělení Bancassurance and Investment Products.

Nové komplexní pojištění je dalším produktem do mozaiky finančního plánování Raiffeisenbank. Banka se zaměřuje především na prémiové klienty, kterým chce nabídnout komplexní poradenství a finanční plánování pro všechny životní situace, které klienta v životě potkají. Možnost pojištění v různých životních situacích je důležitou součástí finančního plánování a pokrývá všechny základní potřeby klienta, ať už jde o pojištění pro případ úmrtí či trvalé invalidity, pojištění hypotéky či o zajištění kvalitní pojistné ochrany pro celou rodinu klienta.

Raiffeisen životní pojištění DIVIDENDA je aktuálně jediným na trhu, které klientovi platí dvakrát. Bonus za bezeškodní průběh bude UNIQA pojišťovna vyplácet jednou za tři roky. Pokud po dobu tří let nedojde k žádné pojistné události, může výše bonusu dosáhnout až 4000 korun.

V případě tzv. rizikové dividendy se  pojišťovna dělí o část vytvořeného zisku s klientem. Cena pojištění je kalkulována na základě obecných demografických a zdravotnických statistik. Pokud se portfolio pojišťovny vyvíjí lépe, generuje pojišťovna zisk a část tohoto zisku vrací klientům. „Jedná se prakticky o investici placenou UNIQA pojišťovnou, která se dále zhodnocuje a je klientům vyplacena na konci pojistné smlouvy. Pojištění je samozřejmě také daňově uznatelné,“ vysvětlila Jana Citterbergová.

Pojištění je velmi flexibilní a přizpůsobuje se potřebám klienta v průběhu jeho života. Kromě základních typů pojištění nabízí Raiffeisen životní pojištění DIVIDENDA mj. pojištění dětských závažných onemocnění. Součástí je i exkluzivní program zdravotní péče pro dospělé i děti – lékař na telefonu, pro děti pak zajištění vyšetření renomovaným specialistou. Pojištění nabízí rovněž zvýhodněné úrazové pojištění pro ženy. Ceny pojistného budou pro většinu klientů nižší než je průměrná cena pro daného klienta na trhu.

Pojištění navíc může být rozšířeno o dobrovolnou spořící složku, kde si klienti mohou vybrat z pěti různých investičních programů od garantovaného výnosu až po 100% investice do akcií. Aktuální garantovaný výnos je stanoven na 2,4 % p.a. Pro optimalizaci výnosu z investic mohou klienti využít tzv. INVESTPLAN – nástroj, který ochrání již dosažené výnosy postupným přesunem do konzervativnějších investičních programů. „Funkce Investplan se s blížícím se koncem doby trvání pojištění automaticky postará o přesun úspor do méně rizikového investičního programu. Klienti své úspory mohou kdykoli přesunout z více rizikových programů do těch méně rizikových i v průběhu doby trvání pojištění a mohou tak reagovat na případné propady trhů,“ uzavřela Jana Citterbergová.

Zavedení produktu do prodeje uvítal Marek Bártek, odpovědný v UNIQA pojišťovně za spolupráci s bankami a ostatními finančními institucemi: „Životní pojištění DIVIDENDA je zatím nejkomplexnějším produktem naší spolupráce s partnerskou Raiffeisenbank. Je to univerzálně využitelné pojištění, které klienta a jeho rodinu zabezpečí proti všem reálně hrozícím rizikům. Úplné oddělení spořící složky navíc dokládá transparentnost – je jen na klientovi, aby si vyhodnotil, zda chce s DIVIDENDOU vytvářet i rezervu. Jsem přesvědčen, že z těchto důvodů má všechny předpoklady u klientů banky uspět.“