Nové telefonní centrum Komerční banky přinese do Zlína 230 nových pracovních míst

V Liberci, 11. dubna 2007 – V souvislosti s rostoucím zájmem klientů Komerční banky o využívání služeb přímého bankovnictví oznámila Komerční banka záměr zprovoznit druhé telefonní centrum. Po centru v Liberci, které bylo založeno v roce 1998, vznikne v prvním čtvrtletí roku 2008 druhé telefonní centrum ve Zlíně. Do Zlína tak přinese Komerční banka do roku 2012 přibližně 230 nových pracovních míst.

Telefonní centrum Komerční banky v Liberci dosáhne v blízké době hranice svých kapacitních možností. Jen v loňském roce obsloužilo 17,2 milionu příchozích hovorů, z nichž 5,3 milionu hovorů vyřídili telefonní bankéři. Od svého založení v roce 1998 vyřídilo Telefonní centrum KB v Liberci více než 67,5 milionu příchozích hovorů.

Ze zvažovaných lokalit odpovídal Zlín nejlépe potřebám Komerční banky. Zvolená budova Centroprojektu nabízí dostatečnou kapacitu s možností dalšího rozšiřování. Je umístěna v centru města a pro budoucí zaměstnance Komerční banky bude velmi dobře dostupná hromadnou dopravou, uvedl místopředseda představenstva a náměstek generálního ředitele Komerční banky Philippe Rucheton.

Expresní linku, nejoblíbenější produkt přímého bankovnictví v rámci Komerční banky, využívalo na konci loňského roku 705 tisíc klientů (meziroční nárůst 6 %). Prostřednictvím Expresní linky zadali klienti Komerční banky v loňském roce 6,5 milionu příkazů k úhradě v souhrnném objemu 56 miliard Kč.