Nové služby bankomatů se vyplácí

Více než 8 000 klientů dostalo v srpnu prostřednictvím bankomatů ČSOB a Poštovní spořitelny zprávu o nutnosti změny kontaktních údajů. Novou službu zavedly banky právě během tohoto měsíce. Ve stejném období se také úspěšně rozběhla služba dobíjení SIM karet Telefónica O2 přes ATM.

Funkce bankomatů „ATM Korespondenční adresa“ byla postupně nasazována od 6. srpna 2007. „Za první měsíc spuštění služby byla tato hláška zobrazena 6032 klientům ČSOB a 2107 klientům Poštovní spořitelny,“ sděluje Eduarda Hekšová, výkonná ředitelka Přímého prodeje a služeb ČSOB. Efektivita služby je tedy vysoká a projekt je hodnocen jako velmi úspěšný.

Důvod nasazení služby byl přitom prostý: velké množství vrácené korespondence. Klientům, kterým se vrátil výpis z účtu, je tedy nyní prostřednictvím obrazovky bankomatu sdělena informace o nutnosti změny kontaktních údajů.

Během srpna byla zavedena i druhá novinka bankomatů ČSOB a Poštovní spořitelny, „Dobíjení SIM karet Telefónica O2“. Díky tomu se služby obou bank v této oblasti ucelily. Seznam všech bankomatů, na kterých lze službu využít, naleznete na stránkách O2 www.cz.o2.com. Na stránkách www.csob.cz a www.postovnisporitelna.cz naleznou zájemci přehled bankomatů se službami, které nabízejí.