Nové pojištění k úvěrům Poštovní spořitelny zajistí klienty před pádem do úvěrové pasti

PRAHA, 26. února 2007 – Klienti Poštovní spořitelny mají mnohem nižší možnost spadnout do úvěrové pasti. Od 1. března totiž Poštovní spořitelna významně rozšiřuje nabídku pojištění ke spotřebitelským úvěrům. Nově se mohou klienti pojistit i proti neschopnosti splácet z důvodu ztráty zaměstnání nebo pracovní neschopnosti.

„Meziroční růst v oblasti úvěrů je u nás velmi výrazný – činí více než 35 %. Proto považujeme za nutné poskytovat úvěry odpovědně. Nově klientům nabízíme možnost pojistit svou schopnost splácet úvěr při ztrátě zaměstnání nebo pracovní neschopnosti,“ uvedl Libor Svoboda, ředitel vývoje produktů Poštovní spořitelny.

Pojištění proti ztrátě zaměstnání nebo pracovní neschopnosti doplňuje stávající pojištění proti smrti a trvalé invaliditě.

Pojištění ke spotřebitelským úvěrům je pro klienty Poštovní spořitelny vždy výhodnější, než kdyby si ho kupovali samostatně. V rámci odpovědného půjčování navíc klienti procházejí scoringovým systémem, který odhalí případné nebezpečí se splácením. Poštovní spořitelna také uvádí RPSN spotřebitelských úvěrů.

Cena pojištění ke spotřebitelskému úvěru začíná už na 1 % z výše poskytnutého úvěru. Poštovní spořitelna při sjednávání pojištění nezkoumá zdravotní stav klienta.