Nové balíčky služeb pro podnikatele a malé firmy

Praha, 28. dubna 2003 – Komerční banka uvedla na trh nové balíčky finančních služeb určené pro podnikatele a malé firmy. Balíčky s názvy Efekt, Komfort a Excelent odpovídají rozdílným potřebám a požadavkům klientů na rozsah a úroveň finančních služeb.

„Segment malých firem je velmi rozsáhlý a požadavky na obsluhu firemních financí prostřednictvím bankovních služeb jsou velmi rozmanité,“ uvedl náměstek ředitele pro marketing Petr Slabý. „Právě tyto rozdílné potřeby se staly impulsem pro tvorbu nových balíčků. Rozdílné složení jednotlivých balíčků nám umožní oslovit všechny firmy daného segmentu,“ dodal Petr Slabý.

Základem všech balíčků je běžný účet v Kč se zasíláním měsíčních výpisů poštou, platební karta, kvalitní služby přímého bankovnictví a možnost využití povoleného debetu, tj. služby, které dnes každá firma potřebuje. Rozdílné nastavení parametrů služeb pak umožní oslovit každého podnikatele.

Balíček Efekt uspokojí standardní potřeby malých firem. Běžný účet s měsíčním výpisem, elektronická platební karta s doplňkovými službami v oblasti pojištění a asistenčních služeb, možnost výběru přímého bankovnictví v podobě telefonního bankovnictví Expresní linka KB a internetového bankovnictví mojebanka, 5 transakcí prostřednictvím přímého bankovnictví měsíčně zdarma a možnost nastavení povoleného debetu na účtu až do výše 100.000Kč tvoří nabídku balíčku Efekt.

Komfort je balíčkem obsahujícím bankovní produkty a služby pro efektivní a pohodlné řízení firemních financí. Balíček obsahuje běžný účet s měsíčním výpisem, embosovanou platební kartu typu Prestige s pojistným programem pro cesty do zahraničí, telefonní i internetové bankovnictví, 10 transakcí prostřednictvím služby mojebanka a dále možnost nastavení povoleného debetu až do výše 500.000Kč.

Balíček Excelent je určen nejnáročnější klientele. Obsahuje kromě běžného účtu v korunách i běžný účet v cizí měně, k oběma účtům měsíční výpisy, dvě platební karty – Business Silver Card s nadstandardním pojištěním pro cesty do zahraničí a asistenčními službami a kartu VISA Electron s asistenční službou ABA, telefonní i internetové bankovnictví se službou Přímý kanál a 50 transakcí měsíčně realizovaných prostřednictvím Přímého kanálu. Nabídka je i pro balíček Excelent završena možností nastavení povoleného debetu až do výše 500.000 Kč.

Marie Petrovová
Tisková mluvčí KB