Nová verze portálu www.bankovnipoplatky.com

V době 1. výročí fungování portálu www.bankovnipoplatky.com dochází k významnému rozšiřování webu. Lepší tématické přehlednosti a kvalitnějšímu informačnímu servisu pro návštěvníky portálu bude odpovídat i nové uspořádání a rozčlenění jednotlivých složek, sekcí a rubrik. Portál je nyní nově rozdělen na tři základní složky: svět bankovních poplatků, odborná část webu - o bankách vážně (poplatkofóbie) a zábavná část webu - o bankách nevážně (poplatkománie).

I. Složka „svět bankovních poplatků“ (www.bankovnipoplatky.com):

Tato část portálu je na místě původního webu a je rozčleněna na čtyři hlavní sekce:

  • Sekce petice proti poplatkové politice bank v ČR.
  • Sekce anket, pravidelných anketních otázek a rozhovorů.
  • Sekce informační blok – bankovní poplatky v médiích, dokumenty, zákony, autorské články, vrba, bankovní vlaštovky a zajímavé odkazy.
  • Sekce diskusní fórum s deseti tématickými okruhy.

II. Složka „o bankách vážně“ (www.bankovnipoplatky.com/vazne/):

Tato část portálu nově nabízí odbornější pohled na problematiku bankovních poplatků.

  • Sekce kauzy, kde budou umístěny nejrůznější zejména kontroverzní události, které se týkají bankovního prostředí.
  • Sekce průzkumy bankovního trhu.
  • Tématické sekce, na jejichž obsahu spolupracuje portál s partnery – Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR, Bankovní institut vysoká škola a odborný právní portál www.epravo.cz.
  • Alternativy k bankám. V této sekci návštěvníci najdou další možnosti finančních služeb.
  • Odborné diskusní fórum, kde se bude diskutovat o odborných tématech.

III. Složka „o bankách nevážně“ (www.bankovnipoplatky.com/nevazne/):

Cílem této části portálu je rozšířit suché informace o bankách a poplatcích i pro lidi, kteří se ekonomikou nezabývají či je toto téma zatím tolik nezajímá. Jde o oddechovou složku portálu, která se zatím dělí na:

  • Flashová hra – Pokořte poplatky.
  • Sekce banky a reklama, absurdity mezi bankovními poplatky a vtipy na bankovní téma.

Portál vznikl na podzim 2005 jako protest proti alarmující situaci v oblasti bankovních poplatků. Na počátku se soustředil pouze na elektronickou verzi petice proti poplatkové politice bank. V průběhu následujících měsíců se na základě velkého zájmu veřejnosti a médií významně rozšířil. Hlavními cíli portálu je kultivace vztahu klienta a banky, zvyšování bankovní vzdělanosti a samozřejmě permanentní tlak na snižování bankovních poplatků u nás.