Nová verze internetového bankovnictví NetBanka

Živnostenská banka v rámci rozvoje přímého bankovnictví instalovala novou verzi internetového bankovnictví NetBanka. Ta nyní obsahuje řadu nových funkcí, a to jak pro fyzické osoby, tak pro malé podnikatele a živnostníky. Ve stejném rozsahu došlo také k rozšíření služeb telefonního bankovnictví TeleBanka.

Některou z forem přímého bankovnictví používá každý šestý klient banky a ve srovnání s předcházejícím rokem počet jejich uživatelů vzrostl o více než třetinu. Zařazením nových funkcí do NetBanky chceme zvýšit uživatelský komfort pro stávající klienty a očekáváme, že tato vylepšení povedou ke zvýšení počtu klientů, kteří internetové bankovnictví aktivně používají, řekl produktový manažer Jan Smítek.

NetBanka nyní vedle stávajících funkčností nově umožňuje podávat nebo odvolávat souhlas s inkasem, zasílat žádosti o inkaso, stornovat provedení tuzemských platebních příkazů před jejich splatností, zakládat trvalé objednávky pro zasílání informací (např. zůstatek účtu, pohyby na účtu, kartové operace, kurzovní lístek nebo zprávu o přihlášení do NetBanky), dle typu informace e-mailem, faxem nebo SMS zprávou. Především klienti z řad podnikatelů ocení možnost importovat do NetBanky dávky tuzemských korunových platebních příkazů a exportovat z NetBanky přehledy zaúčtovaných pohybů na účtu.

Pro snadnější orientaci v prostřední NetBanky lze nyní také samostatně pojmenovat účty připojené k NetBance, případně vytvořit šablony pro tuzemské korunové úhrady (pro často zadávané platby). Klienti mohou prostřednictvím NetBanky požádat o zaslání potvrzení o zadání platebního příkazu e-mailem nebo faxem. V menu „Informace o účtech“ přibyla položka „Nezaúčtované pohyby“, kde se zobrazí transakce čekající na zpracování v bance (např. provedený výběr hotovosti platební kartou). Vedle uvedených funkčností NetBanka nabízí také přehled informativních zpráv banky (např. informace o provozu NetBanky, novinky ve službách banky, apod.).

Ivo Polišenský
Tiskový mluvčí