Bezplatné tarifní poradenství: nová unikátní služba RWE pro všechny odběratele elektřiny

[Tisková zpráva] Každá čtvrtá česká domácnost má špatně nastavený tarif pro odběr elektřiny a platí tak za odebraný proud více než musí – to vyplývá z interního výzkumu RWE. Společnost proto přichází na trh s novou službou – odběratelům elektřiny nabízí bezplatné TARIFNÍ PORADENSTVÍ, díky kterému mohou optimalizovat distribuční tarif a ušetřit náklady na elektřinu.

>    Každá čtvrtá domácnost má špatně nastavený distribuční tarif

>    RWE zájemcům zdarma poradí nejvýhodnější tarif

>    Roční úspora s elektřinou od RWE v případě konkrétního zákazníka např. více než 2 300 korun


Důvody špatně nastavené distribuční sazby mohou být různé. Zákazník například často zdědí nebo koupí nemovitost i s původním špatně nastaveným tarifem. Dalším obvyklým scénářem je razantní změna spotřeby zákazníka. Právě výše spotřeby je hlavním faktorem, od něhož se volba správného tarifu odvíjí.

„Vysoký podíl špatně nastavených tarifů, který z našeho výzkumu vzešel, nás inspiroval k vytvoření nové unikátní služby. RWE jako první energetická společnost v Česku nabízí bezplatnou službu Tarifní poradenství nejen svým zákazníkům, ale také všem ostatním odběratelům elektřiny. Lidé u RWE mimo jiné oceňují, že jim pomáhá snižovat výdaje za energie. S touto službou to jen potvrzujeme,“ uvedl David Konvalina, marketingový ředitel RWE.

V rámci bezplatného tarifního poradenství RWE navrhne zájemcům optimalizaci distribuční sazby v konkrétní domácnosti a doporučí její změnu v případě možné úspory. Vybere rovněž vhodnou produktovou řadu elektřiny od RWE a vyřídí veškerou administrativu spojenou se změnou dodavatele a distribuční sazby.