Nová komunikační strategie ŠkoFINu. ŠkoFIN zná své klienty a bude jim ještě blíž

[Tisková zpráva] Finanční společnost ŠkoFIN startuje nový způsob komunikace, jehož prostřednictvím chce segmentovaně oslovit potenciální zájemce o finanční služby a navázat intenzivnější dialog se stávajícími zákazníky.

K naplnění tohoto cíle má pomoci především adresnost a diversifikace komunikace z hlediska jednotlivých cílových skupin, srozumitelnost a názornost sdělení využívající netradiční a moderní komunikační kanály a zábavné interaktivní prvky. Novému stylu komunikace odpovídá i svěží redesign loga a komplexní modernizace corporate identity.  Claim  „Cesta k mobilitě“  naznačuje,  že ŠkoFIN  chce nejen vytvářet  takové  finanční  podmínky,  které  umožní mimo jiné koupi kvalitního vozu široké skupině zájemců, ale dále hodlá rozšířit svoji nabídku o produkty související s provozem vozidla a také například pomoci ke zvýšení bezpečnosti na našich silnicích.

Ústředním prvkem nové komunikační strategie je maximální důraz na poskytování širokého spektra informací a přesnost sdělení. Současní i potenciální zákazníci mají srozumitelnou, ale i zábavnou formou dostat veškeré relevantní informace, které jim umožní přehledně a rychle se v nabídce společnosti ŠkoFIN orientovat a následně si dle svých požadavků a preferencí zvolit to nejvhodnější řešení při pořizování nového či ojetého vozu. Proto budou ke komunikaci využívány kromě klasických tištěných direct mailů také moderní, netradiční a efektivní komunikační kanály, jakými jsou internet, microsite, sociální sítě, které dnes v oblasti marketingu hrají stále větší roli.

Novou komunikaci reprezentuje  redesign  loga společnosti. Nové logo si zachovává základní barevnost a název ŠkoFIN pro zachování kontinuity, ale jeho vzdušnost a modernizace je v souladu se stávající flexibilitou, dynamikou a jednoznačnou prozákaznickou orientací ŠkoFINu. Nový claim „Cesta k mobilitě“, který je součástí komunikace, vyjadřuje jeden z hlavních cílů této finanční instituce a zároveň tak zastřešuje celé portfolio nabízených služeb. Tvorba nových produktů a služeb se vždy podřizuje aktuální ekonomické situaci ve společnosti a možnostem všech vrstev zákazníků. Hlavní strategií ŠkoFINu je proto poskytnout co největší skupině zájemců příležitost pořídit si kvalitní a bezpečný vůz.

Finanční společnost ŠkoFIN se dnes nezaměřuje pouze na leasing či úvěr, ale připravuje tradiční produktové balíčky i akční nabídky, které zvýhodňují pořízení a provoz automobilu. Mezi priority ŠkoFINu patří také bezpečí zákazníků a minimalizace rizik spojených s financováním (doplňková pojištění GAP, pojištění platebních povinností nebo ŠkoFIN Asistent). V neposlední řadě jsou pro ŠkoFIN klíčovou oblastí fleetové služby, kam patří především operativní leasing, full service leasing a správa vozového parku.

Stefan Rasche, jednatel společnosti ŠkoFIN, k nové koncepci marketingové komunikace říká: „I do budoucna se budeme intenzivně věnovat komunikační strategii směrem k zákazníkovi.  Jednoznačně chceme všem zájemcům o koupi automobilu nabídnout dostupné a bezpečné financování kvalitního vozu, jak deklaruje i náš nový slogan CESTA K MOBILITĚ. Potřebujeme zajistit, aby se informace o konkrétních produktech a službách dostávaly vždy včas na správné místo – tedy ke konkrétní cílové skupině.“

ŠkoFIN patří k největším finančním společnostem na českém trhu a specializuje se na podporu prodeje značek Škoda, Volkswagen, Seat, Audi a koncernové ojeté vozy. Nabízí produkty v oblasti leasingu,  úvěru i pojištění jak soukromým osobám, tak podnikatelům. Již od svého založení v roce 1992 přináší svým zákazníkům řešení šitá na míru v oblasti finančních služeb.