Dejte své budoucnosti správný kurz. Nová společná kampaň Pioneer Investments a UniCredit Bank

Skupina Pioneer Investments ve spolupráci s UniCredit Bank spustila v květnu novou out-of-home kampaň. Cílem je zvýšení povědomí o značce Pioneer Investments s využitím nadčasového produktu životního cyklu Rentier Invest.

Společnou kampaň s UniCredit Bank zvolila skupina především proto, že banka je klíčovým distributorem tohoto produktu a obě společnosti jsou součástí jedné finanční skupiny.

„Kampaň má dvě fáze: imageovou s názvem „Dejte své budoucnosti správný kurz“ a call-to-action, se kterou se veřejnost seznámí v létě. Celá kampaň potrvá 5 měsíců, a to od května do konce září tohoto roku,“ komentuje kampaň Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments a dodává, „prioritně je kampaň cílena na Prahu a jako nosiče byly vzhledem k prémiovosti obou značek zvoleny bigboardové a backlightové plochy. Kampaň bude navíc podpořena PR aktivitami a POS materiály.“

„Pioneer Investments je pro nás hlavním dodavatelem investičních produktů, a proto je i pro banku velmi důležité zvyšovat povědomí o této značce. Chceme si zachovat image prestižní a důvěryhodné finanční instituce, která klientům přináší kvalitní produkty a řešení. Tato outdoorová kampaň je vítanou příležitostí, jak společně zasáhnout tu správnou cílovou skupinu ve správný čas,“ poznamenal ke kampani Prokop Holeček, marketingový manažer UniCredit Bank.

Cílovou skupinou kampaně jsou obchodní partneři, distributoři, potenciální i stávající klienti. Výhodou produktu totiž je, že si jej může dovolit téměř každý. I s pětistovkou měsíčně se může každý stát investorem. Výběrem ze sedmi linií je možné vždy zvolit efektivní cestu s ohledem na investiční horizont klienta a také riziko, které je schopen unést.

RENTIER INVEST – Inteligentní portfolio pro život, je investiční produkt, který může zbavit klienta strachu z penzijní reformy a jejího dopadu na životní úroveň. Ať už je pro klienta odchod do penze jakkoliv daleko, vždy je ten správný čas začít investovat a zabezpečit se na stáří.

Dalším důvodem k volbě tohoto produktu je fakt, že navzdory svému názvu Rentier Invest rozhodně nemusí být investicí pouze na stáří. Právě naopak, jde o nadčasový, flexibilní produkt, jehož prostřednictvím si mohou své sny nebo sny svých blízkých plnit i mladí lidé, a to už během produktivního věku. Rentier tak může oslovit širokou veřejnost, a i to je cílem kampaně.