Nová kampaň ČSOB Pojišťovny: Bobr bude řádit na sněhu

Jedna z nejúspěšnějších televizních reklam loňského roku – spot s elektronickou loutkou bobra, který ničí, na co přijde, do doby, než zasáhne pojišťovací poradce – bude mít pokračování. ČSOB Pojišťovna totiž od počátku března spustí novou imageovou kampaň, jejíž ústřední postavou bude opět bobr - tentokrát na horách. Roli klienta v ní bude hrát skokan na lyžích. Ve spotu si tak zahrál i dvojnásobný olympijský medailista a světový rekordman ve skoku na lyžích Pavel Ploc.

Výsledky loňské kampaně předčily všechna naše očekávání: podle průzkumů patřila bobří reklama k absolutně nejúspěšnějším mezi všemi TV spoty pojišťoven v Česku, uvedl ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner. Logicky jsme se proto rozhodli angažovat bobra i pro další pokračování naší imageové kampaně, dodal.

Kampaň, jejímž cílem je vyzdvihnout spolehlivé a rychlé služby profesionálů ČSOB Pojišťovny při likvidaci pojistných událostí, bude nasazena v médiích v březnu a dubnu. Během března se s ní bude možné setkat až stodvacetkrát v televizi na kanálech ČT1 a Prima a také na 450 billboardech po celé ČR. Kromě toho kampaň poběží v březnu a dubnu i na internetu na nejnavštěvova­nějších portálech: seznam.cz, centrum.cz a finance.cz.

Zatímco v předchozí reklamě se bobr vynořuje z vody „do půli těla“, v novém příběhu si zahraje cela postava. Model bobra v téměř reálné velikosti vznikl původně v Londýně, pro současnou kampaň jej však dokončili čeští loutkáři. Bobrovi tak přibyly spodní končetiny, ocas a rozpohybovala se mu čelist. Natáčení spotu, které se uskutečnilo ve dnech 15. a 16. února, se ujal známý americký režisér Jake Knowles, za kamerou stál Alexander Surkala. Reklama se natáčela dva dny – první den na skokanském můstku v Harrachově za účasti úspěšného českého skokana a harrachovského rodáka Pavla Ploce (ve spotu hraje startéra), druhý den se v ateliéru Hostivař a postprodukčním studiu Mirage dotáčely ostatní záběry (například pád bobra z lyže do údolí). Novou kampaň pro ČSOB Pojišťovnu připravila agentura McCann Erickson Prague.