Nová éra v bankovnictví: Era jednoduchosti

[Tisková zpráva] Žijeme v době, kdy je slovo „novinka“ synonymem pro komplikaci. Nemusí tomu ale tak být vždycky. Od 1. dubna proto Poštovní spořitelna uvádí novou produktovou řadu Era.

„Jednoduchost a dostupnost jsou na žebříčku spotřebitelské poptávky na prvních místech, ať už jde o zboží denní spotřeby nebo bankovní služby,“ popisuje Jan Lamser z Poštovní spořitelny. Proto se PS snaží maximálně zjednodušit svoji produktovou nabídku s cílem poskytnout srozumitelné, dostupné a funkční služby pro současného člověka. „Tyto hodnoty představuje nová značka, která zastřeší naše nové služby. Nejen proto, že  symbolizuje novou éru, dostala jméno Era,“ vysvětlil Jan Lamser.

Era staví na bohatých zkušenostech, jak poskytovat a nabízet bankovní servis. V budoucnu by se měla stát pojmem pro elegantní jednoduchost ve finančních a souvisejících službách. „Naším cílem je být nablízku všem klientům, kteří ocení, čím se naše nabídka liší od zbytku trhu.. Ať na internetu, po telefonu,  v síti našich finančních center, prostřednictvím finančních poradců ČMSS anebo na pobočkách České pošty. Všude a vždy jsou snadnost, přehlednost a dostupnost hodnoty, na kterých stavíme,“ podotkl Jan Lamser.

Z  nové hlavní produktové linie Poštovní spořitelna již nabízí Era osobní účet. Do konce roku rozšíří nabídku i o služby například z oblasti spotřebitelských úvěrů a spořicích produktů.