Nová aplikace DIRECTu zvyšuje mobilitu na trhu pojištění

[Tisková zpráva] DIRECT Pojišťovna se rozhodla přispět k bourání bariér mobility na tuzemském pojistném trhu.

Připravila proto jednoduchou aplikaci, která klientům usnadňuje přechod od stávajícího pojistitele k DIRECT Pojišťovně. Během zkušebního provozu již aplikaci využily desítky zájemců. V souvislosti s novou službou pak DIRECT Pojišťovna spustila také edukativní kampaň, která aktuálně probíhá v médiích.

„Připravili jsme praktickou a jednoduchou aplikaci, jejímž prostřednictvím chceme informovat návštěvníky našich internetových stránek o zákonných podmínkách přechodu od stávajícího pojistitele k jinému a zájemcům zároveň nabídnout maximální zjednodušení celého procesu,“ říká Ondřej Vích, internet manažer DIRECT Pojišťovny.

Ze zkušeností pojišťovny totiž vyplývá, že si lidé často neuvědomují zákonnou povinnost doručit výpověď stávající pojišťovně nejméně 6 týdnů před uplynutím pojistného období. Pokud například konec pojistného období připadá na 31. března 2010, musí být výpověď doručena stávajícímu pojistiteli nejpozději 17. února 2010.

Zájemci, který se rozhodne přejít k DIRECT Pojišťovně, aplikace automaticky vygeneruje finální verzi výpovědi smlouvy. Tu poté stačí jen podepsat a zaslat stávající pojišťovně. Novou pojistku si klient může následně během několika minut uzavřít u DIRECT Pojišťovny, a to po telefonu nebo přes internet.

V případě, že klient z důvodu smluvních závazků u stávající pojišťovny nemůže aktuálně využít nabídky DIRECT Pojišťovny, má možnost zanechat svůj kontakt prostřednictvím elektronického formuláře. V pravý čas je pak upozorněn emailem.

Novou aplikaci naleznou zájemci na internetových stránkách DIRECT Pojišťovny www.direct.cz/jak-prejit-k-directu. V případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností jsou zájemcům k dispozici vyškolení pracovníci telefonického centra společnosti na čísle 221 221 221.