Nevyhovuje Vám PIN? Změňte ho jednoduše v kterémkoliv bankomatu Poštovní spořitelny nebo ČSOB

Od 1. srpna mají všichni klienti Poštovní spořitelny možnost změnit si svůj PIN k platební kartě. Změnu lze uskutečnit jednoduše, a to přímo v bankomatech ČSOB a Poštovní spořitelny. Změna proběhne okamžitě, při opětovném použití platební karty bude PIN již zaktualizován.

„Pokud se Vám někdy stalo, že jste si u bankomatu nebo při placení v obchodě nemohli vzpomenout na PIN, máte teď jedinečnou možnost si zvolit takový, který Vám bude vyhovovat víc než stávající,“ komentuje novou službu Libor Svoboda, výkonný manažer řízení produktů Poštovní spořitelny.

„Současně je třeba zmínit, že klientům důrazně nedoporučujeme volit kombinace, které lze jednoduše zjistit či snadno odvodit, např. čísla platební karty, čtyři stejná číslice, datum narození apod.,“ doplňuje Svoboda.

Poštovní spořitelna poskytuje svým klientům stále nové, lepší a uživatelsky přátelské služby ke snadnější manipulaci s penězi. Možností změny PIN k platební kartě prostřednictvím bankomatů tak vycházejí obě banky vstříc žádostem ze strany klientů.

Nejen na vyzkoušení nové služby mají klienti k dispozici přes 650 bankomatů ČSOB a Poštovní spořitelny. Pro výběr hotovosti mohou využít také službu CashBack na více než 2500 pokladnách prodejen Albert a Hypernova.

Změnu PIN může klient provést kdykoliv, kromě následujících situací:

1. Bankomat neumožní změnit PIN v období 5 týdnů před koncem platnosti platební karty (protože se v tomto období již připravuje obnova karty). Změnit PIN může klient opět s novou kartou.

2. Pokud klient požádá ČSOB o výměnu karty (např. změna jména, předčasná obnova apod.), nesmí provést změnu PIN, dokud nedostane novou kartu, změnu může provést opět až s novou kartou.