Hlavní navigace

Některé klientské telefonní linky České spořitelny mají nová čísla

[Tisková zpráva] Česká spořitelna změnila telefonní čísla některých důležitých klientských linek. Nová čísla jsou již funkční a do konce června budou platit souběžně s původními telefonními čísly, od 1. července 2010 budou v provozu již pouze nová telefonní čísla.

Sdílet

Cena volání na nová telefonní čísla zůstává stejná. Číslo informační linky České spořitelny 800 207 207 se nemění a je nadále bezplatné.

Důvodem přečíslování je přechod na IP telefonii, která propojuje hlasovou komunikaci s moderními komunikačními sítěmi (např. internet). Nová linka Bonus programu zatím není v provozu a bude funkční od 1. července 2010.

Přehled měněných telefonních linek

Linky pro občany:

  • Služba SERVIS 24 – původní: 844 111 144, nové: 956 777 956
  • Linka Ombudsmana a Firemního Ombudsmana České spořitelny – původní: 844 117 118, nové:    956 717 718
  • Linka Bonus programu – původní: 844 888 448, nové: 956 710 710*

 * linka v provozu od 1. července 2010  

Linky pro firmy:

  • Služba BUSINESS 24 – původní: 844 128 128, nové: 956 777 888
  • MultiCash – původní: 844 116 117, nové: 956 711 711
  • FAKTURA 24 – původní: 582 405 888, nové: 956 777 555

Důležité linky:

Centrála České spořitelny v Praze – původní: 261 07 1111, nové: 956 711 111

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).