Nejpilnější sběratelé Era jahod získali 30 000 korun

[Tisková zpráva] Soutěž ve sbírání jahodových samolepek a magnetek, která byla součástí kampaně na Era spoření, je u konce. Na stránky www.erasporeni.cz bylo během jednoho měsíce zasláno necelých 41 tisíc soutěžních kódů a celkově si web zobrazilo více než 50 tisíc unikátních návštěvníků. Tři vůbec nejpilnější zasilatelé výherních kódů si odnesli šek v hodnotě 10 000 korun.

„Odhadujeme, že se do kontaktu s kampaní dostalo přes milion lidí, což je opravdu úctyhodný počet a zároveň vynikající výsledek. Vždyť jen internetové stránky k Era spoření registrují přes 640 000 zobrazení,“ uvedl Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.

Hlavní výhru, tedy účet u Poštovní spořitelny s počátečním vkladem 10 000 Kč, získala úřednice z Prahy Helena Tauerová. Na finanční obnos se mohou těšit také dva mladí studenti – Zdeněk Hřebíček z Rousínova u Brna a Jan Bešťák z Liberce. Všem výhercům byly předány symbolické šeky na Finančním centru v blízkosti jejich bydliště.

„Kampaň Era spoření mě velmi zaujala. S přítelkyní jsme našli ve městě magnetku. Pak jsme o tom mluvili s kamarády a všichni jsme se spontánně rozhodli, že budeme sbírat společně. Proto i výhra bude použita ve prospěch nás čtyř,“ vysvětlil student střední školy Zdeněk Hřebíček, který touží po studiu na vysoké. „Syn a jeho kamarád mě přemluvili, abych se zapojila do soutěže. Oni sbírali magnetky a samolepky po celé Praze a já jsem kódy registrovala na soutěžních webových stránkách,“ přiblížila recept na úspěch paní Helena Tauerová.

Na internetových stránkách www.erasporeni.cz lidé strávili v průměru 4 minuty, během kterých opakovaně procházeli jednotlivé Era stránky – „Era červené konto“, „Era osobní účet“, „Era termínovaný vklad“ a „Era první konto“. Bezkonkurenčně nejvíce soutěžních kódů bylo přijato prostřednictvím „jahodových“ magnetek, ze kterých lidé odeslali přes 18 tisíc platných kódů. Zajímavé je, že v poslední den soutěže byl obdržen nejvyšší počet zaslaných kódů – 3 223 kusů.

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.