Nejlepší platební karta v ČR mění svůj design

[Tisková zpráva] Platební karta AXA, nejlepší platební karta na českém trhu dle výsledků ocenění Zlatá koruna, mění svou vizuální podobu. Zlatý vizuál nahradí kombinace bílé a modré barvy doplněná typickým červeným lomítkem z loga finanční skupiny AXA. Díky AXA kartě ušetřili její držitelé již přes 37 milionů korun.

„Nový design karty dobře koresponduje s celkovým vizuálním stylem skupiny AXA. Na nový design karty se mohou těšit jak noví klienti, tak současní, kterým končí platnost karty původní,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA pro ČR a SR. „Nejoblíbenějším parametrem AXA karty je schopnost při každém nákupu šetřit na penzijní připojištění, na pojistné či na navýšení investice do jiného produktu finanční skupiny AXA. Nejaktivnější klient takto ušetřil již téměř 80 tisíc korun.“

O AXA kartu, jejímž vydavatelem je UniCredit Bank, mohou zažádat všichni klienti, kteří mají u finanční skupiny AXA zřízen některý z finančních produktů, například penzijní připojištění, životní pojištění nebo povinné ručení. Za každou platbu získávají část ze zaplacené ceny jako bonus AXA, který si mohou nechat připsat na účet penzijního připojištění, použít na zaplacení pojistného nebo jinak investovat. Bonus vždy činí minimálně 1 % z ceny nákupu, u partnerů AXA Clubu však může jít až o 11 %. Při pravidelném placení AXA kartou tak mohou klienti ušetřit až několik set korun měsíčně.

Partnerů AXA Clubu je v současné době 12 a svou nabídkou pokrývají široké spektrum zboží a služeb. „Z těchto partnerů klienti nejčastěji platí AXA kartou v obchodech Penny Market, nejvyšší částky pak utrácejí u čerpacích stanic Benzina, ročně téměř 60 milionů korun,“ dodal Marek Zeman.

Nejraději klienti nakupují v Praze, Brně, Ostravě a Plzni, ze zahraničních měst ale také v Tokiu, Mexiku nebo Šanghaji.