Nejlépe s klienty komunikuje eBanka

Praha 14.10. 2004 – Z podzimního šetření společnosti United Interactive vyplývá, že na českém bankovním trhu s klienty emailem nejlépe komunikuje eBanka. Uvedené testování proběhlo poprvé v lednu 2004 mezi 14 bankami; eBanka nyní podruhé potvrdila své prvenství a dosáhla celkových 97,1 bodu z možných 100.

Výsledný index kombinuje informace o tom, zda testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost jeho reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Průměr českého bankovního sektoru přitom dosahuje hodnoty 79,3. Jak také vyplývá ze závěrů šetření, obecně došlo mezi bankami od poslední vlny průzkumu ke zlepšení; prvenství eBanky má tudíž o to větší hodnotu.

Potvrzení prvenství v tomto testu nás samozřejmě těší. V eBance přikládáme on-line komunikaci s klienty velký význam. Naše call centrum vyřídí měsíčně několik set emailových dotazů klientů i dalších zájemců o služby a produkty eBanky, říká ředitel Divize marketing a řízení segmentů Jan Kaše.