Na www.koop.cz si klienti mohou zobrazit smlouvy on-line

[Tisková zpráva] Možnost náhledu na vybrané údaje v pojistné smlouvě a přímého provádění některých změn nabízí od dnešního dne svým klientům druhá největší pojišťovna českého trhu Kooperativa.

„Když si budou chtít zákazníci zkontrolovat platby, podívat se na základní parametry smlouvy či změnit údaje, už nemusí nikam chodit, psát ani volat, ale jednoduše to během minuty zařídí na www.koop.cz,“ uvedl člen představenstva Kooperativy Milan Nidl, který je zodpovědný za oblast informačních technologií.

Kooperativa tak touto novinkou dále rozvíjí oblast moderních komunikačních kanálů – s pojišťovnou dnes klient může běžně komunikovat e-mailem, SMS zprávou či telefonicky. Na www.koop.cz se může například podívat na aktuální stav své pojistné události nebo si tuto informaci vyžádat SMS zprávou. Nová aplikace mu umožní po zadání čísla pojistné smlouvy a data narození náhled na základní parametry smlouvy, na platby, a také provádět tzv. netechnické změny jako je změna jména, kontaktních údajů či registrační značky vozidla. K některým požadovaným úpravám ve smlouvách je třeba přiložit doklad. Zobrazované informace obsahují rovněž údaj, zda je k předmětné smlouvě aktuálně registrována pojistná událost a lze rovnou zjistit i aktuální stav likvidace. Klient má možnost on-line doložit požadovaný podklad.

„Současnou podobou s rozvíjením moderních služeb rozhodně nekončíme. Toto je jen první krok. Kooperativa chce postupně nabídnout rozšiřování možností internetových aplikací, jak pro sjednávání smluv, tak v oblasti komunikace on-line, s cílem udržení co nejvyššího standardu služeb našim klientům,“ zdůraznil Nidl.