Modrá pyramida startuje kampaň na stavební spoření

Podpořit ještě více zájem klientů o stavební spoření má za cíl velká mediální kampaň Modré pyramidy, která startuje právě dnes. V jejím rámci je připraven nový televizní spot v současném komunikačním stylu Modré pyramidy a hlavně dárek pro klienty v podobě piknikové tašky.

Získá ji ten, kdo v období od 11. května do 10. června uzavře novou smlouvu s cílovou částkou od 200 000 Kč a nebo navýší cílovou částku u stávající smlouvy u Modré pyramidy minimálně o 150 000 Kč (podmínkou je zaplacení úhrady za uzavření smlouvy do 30 dnů). Akční nabídka se vztahuje na všechny smlouvy, včetně Spoření Mopísek a Mopy Junior.

Až do 31. května zároveň nabízí Modrá pyramida sníženou úrokovou sazbu Hypoúvěru a Hypoúvěru Garant o 0,3 % p. a. Toto snížení platí pro ty klienty, kteří si zároveň založí Modré konto nebo Modré konto Plus. (Ti, co tak neučiní, mohou počítat se snížením o 0,2 % p. a.).

Úroková sazba Hypoúvěru nyní začíná již na 4,44 % p. a. a ten, kdo zatím nemá naspořené žádné prostředky na smlouvě o stavebním spoření, může za výše uvedených podmínek počítat s roční úrokovou sazbou 4,74 % p. a. U Hypoúvěru Garant je úroková sazba s využitím maximálního zvýhodnění 4,99 % p. a. Akční nabídka se nevztahuje na Hypoúvěr 100 a Hypoúvěr Garant 100.