Mojebanka, internetové bankovnictví Komerční banky, nabízí nové užitečné funkce

Komerční banka spustila v aplikaci internetového bankovnictví Mojebanka nové užitečné funkce. Přes internet budou moci klienti KB hledat nové i archivní výpisy k účtu a platebním kartám zpět až do roku 2003, povolit inkaso a SIPO, či investovat do nových podílových fondů.

Za první čtvrtletí letošního roku začalo používat internetové bankovnictví Mojebanka 18 tisíc nových klientů Komerční banky. Celkově tak využívá internetové bankovnictví k obsluze účtů 391 000 klientů (nárůst proti 31.3.2006 o 20 %).

Díky širokému spektru operací, které mohou klienti KB přes internet provádět, je internetové bankovnictví Mojebanka stále oblíbenější. Jen v roce 2006 zadali klienti KB přes internet transakce v objemu přesahujícím 2,4 bilionu korun, uvedl vedoucí pro přímé bankovnictví KB Mojmír Prokop.

Od 9.května 2007 jsou v internetovém bankovnictví Mojebanka dostupné následující nové funkce:

  • elektronické výpisy k účtům a platebním kartám – dostupné i v aplikacích Profibanka a Expresní linka Plus. Klienti Komerční banky mohou nově získávat výpisy k účtům a debetním i kreditním kartám přes internet. Elektronické výpisy, které mohou plně nahradit výpisy zasílané poštou, představují bezpečnější a pohodlnější formu doručení výpisu.
  • povolení plateb SIPO a inkasa z účtu. Klienti Komerční banky mohou nově povolit obecné inkaso z účtu, SIPO nebo inkaso pro Telefónica O2 ČR na svých účtech pohodlně z prostředí internetového bankovnictví Mojebanka.
  • žádost o archivní výpis V případě potřeby získání staršího výpisu mohou klienti požádat přímo z internetového bankovnictví o libovolný starší výpis zpětně až od roku 2003.
  • investování do rodiny fondů SGAM Kromě investic do podílových fondů IKS KB mohou nově klienti KB v rámci internetového bankovnictví investovat, provádět přestupy a odkupy pro rodinu fondů SGAM.

Komerční banka rozšířila funkce internetového bankovnictví Mojebanka již podruhé od počátku letošního roku. Na konci března byla zpřístupněna možnost dobíjet předplacené karty všech tří mobilních operátorů, platit zdarma faktury pro tarifní zákazníky Vodafone Czech Republic, pro zvýšení informovanosti klientů byla doplněna schránka pro zprávy klientům z banky a byl přepracován design přihlašovací stránky aplikace Mojebanka.

Internetové bankovnictví Komerční banky využívají stále více také klienti z řad podnikatelů a firem. Velmi užitečnou funkcí pro ně je možnost nastavit více úrovní podepisování (například účetní zadá příkaz k úhradě, ale transakce je provedena až po schválení nadřízeným). Řada firem vítá také fakt, že je aplikace Mojebanka dostupná v české i anglické verzi.

K 31.březnu 2007 využívalo internetové bankovnictví 391 tisíc klientů, což představuje meziroční nárůst téměř 20 procent. Telefonní bankovnictví Expresní linka si ke stejnému datu zřídilo 702 tisíc klientů, tedy o téměř 4 procenta více než ve stejném období v roce 2006. Meziroční nárůst uživatelů mobilního bankovnictví Mobilní banka, které umožňuje ovládat účet on-line, byl 140 procent na 16 200 klientů.