Mobil Banku GE Capital Bank má již přes 140 tisíc klientů

Klienti mohou díky Mobil Bance získat pět tisíc korun

Praha
10. prosince 2001

Ke konci listopadu využívalo Mobil Banku GE Capital Bank přes 140 tisíc klientů. Od poloviny září, kdy GE Capital Bank začala nabízet možnost aktivace Mobil Banky i v síti Eurotel, si tuto službu zřídilo přes 40 tisíc klientů.

Nyní mohou klienti GE Capital Bank díky Mobil Bance získat pět tisíc korun. Banka totiž svým klientů nabídla možnost zúčastnit se soutěže „Vyhrajte s Mobil Bankou“, kterou pro ně připravila na měsíce prosince a leden. Současní klienti banky dostali poštou tři soutěžní kupony. Pokud se chce klient zapojit do soutěže, postačí, když doporučí Mobil Banku některému ze svých přátel či známých a společně zkusí odhadnout, kolik klientů GE Capital Bank bude mít Mobil Banku k 31. lednu 2002. Toto číslo pak vyplní do soutěžního kuponu. Když klientův známý předloží kupon při uzavírání Mobil Banky, získá automaticky současný klient 100 Kč a oba společně jsou zařazeni do soutěže o 10 000 Kč (tedy 5 tisíc Kč pro každého). Počátkem února pak bude z odpovědí, které se budou nejvíce blížit skutečnému počtu klientů Mobil Banky k 31. lednu 2002, vylosováno 20 dvojic, které dohromady získají 200 000 Kč.

Mobil Banka umožňuje klientům GE Capital Bank využívat jejích služeb 24 hodin po sedm dní v týdnu. Klienti banky mohou prostřednictvím mobilního telefonu provádět běžné bankovní operace. Získají tak zároveň informace o svém účtu a základní bankovní informace.

Mobil Banku využívají klienti nejvíce ke zjišťování informací o zůstatku na účtu, zadávaní platebních příkazu a zjišťování historie pohybů na účtu. Vedle těchto funkcí umožňuje Mobil Banka i vyhledávat transakce podle klientem zadaných kritérií (podle období, částky, variabilního symbolu) a získávat bankovní informace (aktuální devizové a valutové kurzy GE Capital Bank a aktuální úrokové sazby).

GE Capital Bank umožňuje svým klientům dobíjet pomocí Mobil Banky předplacené Go karty. Klient si tak může přímo ze svého účtu dobít svou Go kartu nebo ji může dobít komukoli jinému.

GE Capital Bank nechce pouze nabídnout klientům služby GSM bankovnictví GE Capital Bank chce, aby její klienti tyto služby aktivně využívali. Nabízí jim proto v rámci speciální nabídky k aktivaci Mobil Banky možnost získat mobilní telefon (jako nástroj k obsluze účtu) zdarma či za zvýhodněných podmínek. Dynamický růst počtu klientů využívajících Mobil Banku správnost přístupu GE Capital Bank potvrzuje.

V rámci speciální nabídky k aktivaci Mobil Banky si mohou klienti GE Capital Bank vybrat mezi mobilním telefonem s předplacenou Go kartou (Siemens C35i) či telefonem s paušálním tarifem Eurotelu (Siemens C35i, Nokia 3330).

O tom, že GE Capital Bank je leadrem trhu GSM bankovnictví, svědčí míra aktivního využívání služeb GSM bankovnictví u jejích klientů. K manipulaci s běžným účtem používá obecně GSM bankovnictví 4 % klientů všech bank v České republice, v GE Capital Bank je to 15 % klientů. Při zadávání platebních příkazů je rozdíl ještě vyšší 19 % klientů GE Capital Bank oproti 4 % klientů obecně.

Zájem klientů o služby GE Capital Bank v oblasti GSM bankovnictví je patrný i z četnosti jejich využívání. Přibližně 6 % klientů GE Capital Bank využívá služby Mobil Banky několikrát týdně, 8 % několikrát měsíčně, 6 % jednou měsíčně a 4 % klientů GE Capital Bank používá Mobil Banku méně často. Přitom klienti bank v České republice využívají v průměru služeb GSM bankovnictví v daleko menší míře: 1 % několikrát týdně, 2 % několikrát měsíčně, 2 % asi jednou měsíčně a 2 % klientů méně často.

Podrobné informace o Mobil Bance mohou klienti získat na obchodních místech GE Capital Bank, bezplatné informační lince 0800 13 11 12 či na internetové adrese www.mobilbanka.cz.