Miliontý klient České spořitelny spravuje svůj účet přes internet

Internetové bankovnictví České spořitelny SERVIS 24 si k dnešnímu dni sjednalo již 1 milion klientů banky. Celkově tak přímé bankovnictví, to znamená internet, telefon či mobil, užívá 1,24 milion zákazníků. Zájem o internetové bankovnictví roste, jen za poslední rok* začalo svůj účet aktivně obsluhovat 85 tisíc klientů. V porovnání s platbami přes pobočkovou síť už 80 % všech bankovních transakcí jde právě přes přímé bankovnictví, 20 % přes pobočky banky. Česká spořitelna je tak na prvním místě v počtu klientů využívajících internetové bankovnictví.

„Internet je jednoznačně oblíbený, a to i pro možnost snadné komunikace s bankou. Například naši klienti měsíčně přes internet vyřídí průměrně tři miliony plateb,“ řekl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Nejsme už pouze bankou s největším počtem klientů na trhu, ale také bankou s největším počtem uživatelů internetového bankovnictví,“ doplnil David Lorenc.

Česká spořitelna prostřednictvím internetového bankovnictví SERVIS 24 také umožňuje příjem a úhradu elektronických faktur společností ČEZ, E.ON a RWE. Banka tak reaguje na zvyšující se trend plateb přes internet Klienti tak mají možnost přijímat faktury od svých dodavatelů přímo do svého internetového bankovnictví a zároveň je přes tuto aplikaci také uhradit.

Přímé bankovnictví je dlouhodobou prioritou České spořitelny, která každý rok investuje do rozšíření jeho funkčností a vylepšení souvisejících systémů řádově stovky milionů Kč. Přímé bankovnictví se díky tomu v posledních letech svými možnostmi přiblížilo klasické pobočce. Kromě standardních služeb jako je kontrola zůstatku či příkazy k úhradě dnes klienti mohou uzavírat půjčky on-line, ukládat peníze na stavebním spoření či investovat do cenných papírů.