Merlin u klientů boduje!

Praha, 12.července 2004 – Pojistný produkt Merlin uvedla Komerční banka na trh v závěru letošního dubna a od jeho zavedení do konce června již více než 35.000 klientů pojistilo své platební karty.

Klienti oceňují u tohoto produktu především široké pojistné krytí, které jim Merlin poskytuje, uvádí náměstek výkonného ředitele pro marketing Petr Slabý.

Jedná se totiž o pojištění, které chrání klienty proti následkům ztráty nebo odcizení a případného zneužití platebních karet vydaných KB, neoprávněným výběrům hotovosti z bankomatů. Pojištění se též vztahuje na osobní doklady a klíče odcizené společně s kartou. Merlin kryje rovněž poplatky za stoplistaci karty.

Pojištění je vázáno k účtu a vztahuje se tedy na všechny typy osobních platebních karet vydaných Komerční bankou (kreditní i debetní). K jednomu účtu mohou být sjednána dvě pojištění Merlin (jedno pro majitele účtu, druhé pro zmocněnou osobu nebo obě pro zmocněné osoby). Cena za pojištění Merlin je 276 korun ročně. V případě druhého pojištění je pojistné 192 korun ročně.

Jelikož se pojištění vztahuje na krádeže nebo odcizeni karty i v zahraničí, je užitečným ochráncem zvláště v těchto měsících, v době dovolených.

Marie Petrovová

Tisková mluvčí KB