mBank opět blíž klientům: nyní na mikroblogu Twitter

mBank otevírá další interaktivní kanál pro komunikaci s klienty a širokou veřejností. Každý zájemce se teď může s bankou „spojit“ i přes její Twitter účet http://twitter.com/mbank_cz

Po zavedení prvního necenzurovaného bankovního fóra a blogu v České republice, po připojení banky na Facebook, tak mBank přichází s novými možnostmi, jak si vyměňovat názory a informace.

Nejen poplatková politika, ale taky moderní komunikace je pro mBank metou číslo jedna. Sociální weby jsou teď ve světě hodně oblíbené, být na Twitteru je tak pro nás logicky jasný krok, říká Robert Chrištof, obchodní ředitel mBank.

Twitter je tzv. mikroblogovací službou, která umožňuje jednotlivcům i firmám rychle a jednoduše formou krátkých zpráv informovat o aktuálních novinkách, změnách, kampaních či odkazech. mBank se zapojuje na Twitteru ve spolupráci se serverem Měšec.cz.

Ve 140 znacích může mBank informovat o změnách u svých produktů, ale taky třeba odkazovat na zajímavé diskuse na mFóru nebo na Blogu. Spojení s Měšec.cz umožňuje toto všechno sdílet s jeho čtenáři – tedy širokou veřejností se zájmem o finanční produkty a dění vůbec, dodává Adam Zbiejczuk, první bankovní bloger.

Twitter je třetí nejčastěji používanou sociální sítí na světě, zájem o tuto stránku roste o stovky procent měsíčně. (zdroj: Wikipedia.org)