MasterCard Worldwide sponzorem Mistrovství světa v ragby 2011

Sportovní událost světového významu umožní společnosti MasterCard nejen zvýšit povědomí o své značce, ale rovněž podpoří její strategické obchodní aktivity.

MasterCard Worldwide a Mezinárodní asociace ragby IRB dnes na společné tiskové konferenci v novozélandském Wellingtonu oznámily, že se MasterCard stane oficiálním partnerem Mistrovství světa v ragby 2011. Pro tuto význačnou událost poskytne společnost MasterCard kompletní platební systém.

Světový šampionát v ragby je jednoznačně považován za vrchol této sportovní disciplíny a bezpochyby se řadí k předním sportovním událostem – televizní přenosy z mistrovství světa sledovalo v roce 2007 přes 4,3 miliardy diváků z více než dvou stovek míst po celém světě.

Od historicky prvního datovaného mistrovství světa (1987) se chystaný šampionát poprvé vrací zpět do místa svého původu, na Nový Zéland. V průběhu září a října se v několika novozélandských městech představí dvacet národních celků, které mezi sebou svedou až na 48 utkání. Semifinálové boje a závěrečné finále se odehrají ve dnech 22. a 23. října 2011 v historickém Eden Parku v Aucklandu.

Sponzoring je jedním z klíčových prvků globální marketingové strategie MasterCard. Je nám velkou ctí, že můžeme světový šampionát v ragby v roce 2011 zařadit do spektra podporovaných akcí světového rozsahu, uvedl Paul Meulendijk, vedoucí oblasti pro Sponzoring MasterCard Europe. Nemůžeme rovněž opominout skutečnost, že ragby, jehož kořeny sahají až do evropských sportovních dějin, je našem regionu velice populárním sportem a má zde své věrné a oddané fanoušky.

Prezident Mezinárodní asociace ragby Michael Miller uvedl: Velice si ceníme toho, že můžeme spolupracovat právě s takovou společností, jako je MasterCard, která má ve svém oboru celosvětové uznání. Nejen touto významnou kampaní, která pomáhá rozšířit povědomí o ragby na Novém Zélandu, utvrzuje MasterCard svoji pozici předního sponzora celé řady sportovních akcí mezinárodního měřítka. Především ve snaze efektivního spojení strategických záměrů a kreativního smýšlení se daří společnosti dosahovat vynikajících obchodních výsledků.

Díky tomuto partnerství získává společnost MasterCard další příležitosti k rozvoji svých strategických záměrů, jako například:

  • využití velkého počtu návštěvníků šampionátu: podle zkušeností z Austrálie, která hostila šampionát v roce 2003, lze očekávat, že na Nový Zéland dorazí asi 66 tisíc zahraničních fanoušků, 2,5 tisíce zahraničních novinářů a stejný počet firemních a VIP hostů. Společnost Rugby Travel and Hospitality LTD navíc předpokládá, že na tento ragbyový šampionát prodá přibližně 120 tisíc oficiálních cestovních balíčků, kde budou produkty MasterCard přednostně prezentovány.
  • budování značky jako exkluzivní finanční instituce: jako oficiální partner světového šampionátu v ragby v roce 2011, který zároveň poskytuje komplexní platební systém bude společnost MasterCard výsadní finanční institucí, jejíž platební produkty budou nabízeny na místech, ve kterých se budou jednotlivá utkání konat.
  • celosvětové zastoupení: účast na šampionátu přislíbily týmy z Evropy, Ameriky, Afriky, Asie a Oceánie. Ragbyové mistrovství světa je tak skutečně sportovní akcí celosvětového charakteru, která plně odpovídá mezinárodnímu potenciálu společnosti MasterCard. V roce 2007 se šampionát vysílal ve 202 místech světa a celkově jej shlédlo více než 4,27 miliardy diváků. Co je nutné podotknout, pokrytí televizního vysílání této sportovní události roste exponenciálně každé čtyři roky, proto tedy společnost MasterCard získává významnou příležitost ke zviditelnění své značky. Například doba televizního vysílání z posledního šampionátu oproti předchozímu vzrostla o 57 % – z 5 414 hodin v roce 2003 na 8 499 hodin v roce 2007.