MasterCard Česká republika spustil své stránky na Facebooku. Pro fanoušky je připravena kreativní soutěž: Staň se reklamním režisérem

[Tisková zpráva] Společnost MasterCard Česká republika spustila vlastní stránky na Facebooku. Všichni, které MasterCard a jeho aktivity zajímají, mohou pomocí těchto stránek se společností komunikovat a sdílet své zkušenosti s platebními kartami.

Od 24. června 2011 si navíc MasterCard ČR připravil pro své fanoušky na Facebooku speciální kreativní soutěž. Více informací naleznete nově na www.facebook.com\Mas­terCardCZ.

Příznivci společnosti MasterCard mají možnost od 1. dubna 2011 navštěvovat a stát se fanoušky stránek MasterCard Česká republika na Facebooku. Zde se mohou nejen dozvědět, co je o platebních kartách zajímá, ale také mají příležitost se podělit o své karetní zkušenosti. Navíc MasterCard ČR spustil od 24. června 2011 na facebooku netradiční soutěž, která nese motto – Staň se reklamním režisérem. Celý projekt budou režírovat pouze sami uživatelé.

Na Facebookovou stránku umístil MasterCard aplikaci, která jim umožňuje, aby si z předpřipravených sestříhaných spotů vytvořili vlastní reklamu, kterou následně doplní o vlastní texty. Na výběr mají ze dvou dějových linií a každá z těchto linií má úvodní video, které musejí použít všichni. Následně každá dějová linie obsahuje 10 “prostředních částí”, ze kterých si uživatel může vybrat ty, které se mu budou hodit. K dispozici jsou také 3 různé závěry.

„Ve chvíli, kdy sami tvůrci video odsouhlasí, je odesláno k náhledu a schválení společnosti MasterCard. Každé schválené video od MasterCard bude odměněno finanční částkou 250 Kč ve formě poukázky na nákup na slevovém serveru www.dnesnebonik­dy.cz. V okamžiku, kdy bude video finálně povoleno, automaticky se zařadí na YouTube kanál a bude také zobrazeno na Facebookové stránce. Hlavní vítězové budou vyhlášeni ve dvou kategoriích, a sice nejoblíbenější a nejsledovanější video,“ říká Tereza Janková, marketingová manažerka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Všem uživatelům se budou automaticky zobrazovat nejnovější a nejoblíbenější videa, a mohou je tak navzájem hodnotit a posuzovat. „Přejeme si, aby se fanoušci na našich facebookových stránkách bavili a kromě toho byli ve spojení s dalšími lidmi pro navazování nových přátelství. Motivací jsou také lákavé výhry,“ dodává Tereza Janková. Na základě uživatelského hodnocení, vyhrávají první tři místa v kategorii nejoblíbenější video přednabité karty MasterCard v hodnotě 1 000 EUR. Na základě počtu shlédnutí na kanále YouTube získají první 3 místa v kategorii nejsledovanější video také přednabité karty MasterCard v hodnotě 1 000 EUR.

Více informací o MasterCard a soutěži nyní nově i na www.facebook.com/Mas­terCardCZ.