Marketingově úspěšná Česká pojišťovna

Další vavříny na marketingovém poli sbírá největší pojišťovací společnost v ČR– Česká pojišťovna. Její marketingový ředitel Miroslav Řezník získal celkové druhé místo v soutěži Brand manager roku a v kategorii „Omlazení značky/Znovuuvedení značky na trh“ zvítězil.

Soutěž Brand manager roku je vysoce prestižní akcí, jejímž cílem je ocenit nejlepší a nejúspěšnější marketéry v České republice. S jistou nadsázkou lze říci, že jde o mistrovství republiky v řízení značky a efektivitě marketingových aktivit, řekl k soutěži Miroslav Řezník. Úspěch České pojišťovny mě těší už proto, že není zdaleka prvním, a jak věřím, také ne posledním, dodal.

Značka České pojišťovny patří k těm s nejvyšší hodnotou na českém trhu. Není to také poprvé, kdy slavila v soutěži Brand manager roku úspěch. V loňském roce Miroslav Řezník zvítězil v kategorii „Uvedení nového produktu nebo služby na trh/Rozšíření značky“ a celkově se umístil na 6. místě.

Ani z jiných soutěží neodchází Česká pojišťovna s prázdnou. V listopadu získala Stříbrnou Effie, druhé místo v souboji o nejefektivnější reklamu, v červenci pak celkové první místo mezi pojišťovnami v Czech TOP 100. Velmi cenné bylo prvenství v anketě Pojišťovna roku, kterou vyhlašuje Komora pojišťovacích makléřů nebo ocenění Stříbrná koruna v kategorii produktů životního a kapitálového pojištění na pražském veletrhu Peníze.