Marketingová kampaň eBanky přináší nové klienty a prudce zvýšila znalost banky na trhu

Praha 22.8.2003 - Počet klientů, kteří si zatím v průběhu kampaně založili účet u eBanky, je o 200% vyšší než před jejím zahájením. Telefonní bankéři na bezplatné infolince zaznamenali 505 % zvýšení počtu hovorů. Spontánní znalost eBanky mezi cílovou skupinou vzrostla v průběhu kampaně ze 30 % na 60 %.

Hlavním důvodem rapidních nárůstů zakládaných účtů a zvýšení počtu volajících na Call centrum je reklamní kampaň, kterou jsme zahájili v květnu letošního roku, doplňuje Petr Pištělák, ředitel oblasti Marketing a produkty. Lidé pozitivně reagují na sdělení, na která jsme v kampani kladli důraz. Především že provádíme transakce mnohem rychleji než ostatní banky a dále, že je eBanka součástí nejsilnější české finanční skupiny. Navíc klienti v tropických dnech oceňovali i to, že pro získání či ověření informací nemusí naše pobočky osobně navštívit.

V průběhu kampaně se zvýšila spontánní znalost eBanky u cílové skupiny ze 30 % na 60 %. Povědomost veřejnosti o příslušnosti eBanky k finanční skupině České pojišťovny se zvýšila z 10 % na 30 %. Více než 80 % respondentů toto spojení hodnotí neutrálně nebo pozitivně.

eBanka od letošního jara rozšiřuje své služby na úroveň univerzální banky. Podstatnou změnu představuje rozšíření obchodních míst eBanky o eBanka pokladny, které se nacházejí ve vybraných místech České pojišťovny na 143 obchodních míst. Mezi nejúspěšnější nově zavedené produkty patří například nezajištěný povolený debet u osobního účtu.

eBanka je univerzální banka, která nabízí ucelené portfolio produktů a služeb pro podnikatele, malé a střední podniky i pro fyzické osoby ve svých 143 obchodních místech.

Je členem finanční skupiny České pojišťovny (přes 99,7 % akcií drží v eBance skupina České pojišťovny), nejsilnější finanční skupiny u nás. Česká pojišťovna má mezinárodní rating agentury Standard & Poor’s označovaný jako BBB minus (BBB-), v tzv. investičním stupni. Konsolidovaný zisk finanční skupiny České pojišťovny za poslední tři roky (2000–2002) byl více než 12,5 mld. Kč a počet klientů je vyšší než 5 milionů.

Celkový počet klientů eBanky přesáhl 340 tisíc. Více než 80 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 48 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 96 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 164 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.