Majitelé platebních karet zaplatili přes platební terminály České spořitelny přímo ve vozech PPL CZ dobírky za téměř 350 mil. Kč

[Tisková zpráva] Od loňského října, kdy Česká spořitelna spustila novou službu – úhradu zásilek na dobírku na speciálních terminálech přímo ve vozech expresní balíkové služby PPL CZ, do letošního října provedli majitelé platebních karet asi 130 tisíc transakcí v celkovém objemu přibližně 348,69 mil. Kč.

-    Za rok (říjen 2010-říjen 2011) provedli majitelé platebních karet přibližně 130 tisíc transakcí přes platební terminály ČS ve vozech společnosti PPL CZ, jejich celkový objem byl zhruba 348,69 mil. Kč

-    Platební terminály ČS mohou využít klienti ve všech více než 1 000 vozech PPL CZ

-    Platba kartou za zásilky na dobírku ve vozech PPL CZ je zdarma

-    Za prvních devět měsíců letošního roku provedli klienti na všech terminálech ČS přibližně 76,56 milionu transakcí v celkovém objemu 71,92 mld. Kč

-    ČS má na trhu nyní téměř 38% podíl v počtu transakcí kartami a více než 37% podíl v jejich objemu

Příjemci zásilek na dobírku mohou uhradit dodané zboží pomocí platební karty ve všech více než 1 000 vozech PPL CZ. Stejně jako při platbě kartou u obchodníka ani při platbě kartou ve vozech PPL CZ neplatí klient žádný poplatek. Za prvních devět měsíců letošního roku provedli klienti České spořitelny zhruba 76,56 milionu transakcí kartami v celkovém objemu 71,92 mld. Kč.

„S počtem více než 3,2 milionu vydaných platebních karet jsme lídrem na českém trhu, proto cítíme jako svou povinnost usnadňovat a zpříjemňovat placení kartou nejen našim klientům, ale i všem lidem v České republice. Bezkontaktní technologie, bankomaty pro nevidomé nebo platební terminály ve vozech PPL CZ, to jsou jen některé z převratných inovací, které jsme na český trh v posledních letech přinesli,“ uvedl Stanislav Šmolík, ředitel odboru podpora obchodních vztahů České spořitelny.

Od října 2010 jsou všechny vozy společnosti PPL CZ vybaveny speciálním platebním terminálem České spořitelny, který řidičům umožní naskenovat čárový kód předávané zásilky, zjistit tak informace o zásilce včetně ceny k úhradě a následně díky integrovanému platebnímu terminálu provést transakci. Terminál pomocí bezdrátového spojení s Českou spořitelnou získá autorizační kód a transakci buď provede, nebo odmítne, tedy stejně jako při placení kartou v běžných kamenných obchodech. Podmínkou je, aby novou službu podporoval i internetový obchodník, u kterého si klient zboží objednal.

Na všech platebních terminálech České spořitelny po celé České republice provedli klienti za prvních devět měsíců letošního roku přibližně 76,56 milionu transakcí, což je o téměř 16 milionů transakcí více než za stejné období loni. Celkový objem transakcí byl přibližně 71,92 mld. Kč, což je meziročně o téměř 12 mld. Kč více. Z celkového počtu transakcí pak Česká spořitelna zaujímá s téměř 38% podílem pozici jedničky na trhu. Stejně tak je tomu i v objemu transakcí, kde je podíl banky více než 37 %.