Magdaléna Wavle byla jmenována ředitelkou centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě

Magdaléna Wavle byla jmenována ředitelkou centra zákaznických služeb, které společnost GE Money Multiservis buduje v Ostravě. Ve své nové pozici tak bude odpovídat za provoz centra, které bude zaměstnávat celkem asi 500 lidí.

Cílem GE Money Multiservis je poskytovat rychlé, snadné, dostupné a flexibilní služby. I proto patří komunikace s klienty k nejdůležitějším prvkům našeho podnikání. Vedení nového zákaznického centra je tak pro mě další velkou výzvou v rámci práce ve společnosti GE Money, uvedla Magdaléna Wavle.

V nové pozici bude Magdaléna Wavle odpovídat za provoz ostravského centra zákaznických služeb, které rozšíří stávající kapacity zákaznického centra GE Money, aby společnost dokázala poskytovat rostoucímu počtu svých zákazníků i nadále vysoce kvalitní služby.

Magdaléna Wavle pracuje ve společnosti GE Money již šestým rokem. Začínala jako asistentka v oddělení lidských zdrojů, později absolvovala dvouletý program pro absolventy vysokých škol, v rámci kterého pracovala i v USA, na centrále GE ve Stamfordu. Poslední dva roky působila v GE Money v Německu, naposledy jako manažerka oddělení služeb zákazníkům a telefonního prodeje.

Magdaléna Wavle se narodila v roce 1974 v Hradci Králové. V roce 1997 absolvovala Vysokou školu ekonomickou, obor hospodářská a sociální politika. Je vdaná, k jejím koníčkům patří sport a bezmotorové létání.