Kromě tradičních výhod mohou klienti GE Money Auto na jaře získat také digitální fotoaparát jako bonus

Společnost GE Money Auto nabízí svým zákazníkům tradičně řadu výhod, které zpříjemní nákup nového nebo ojetého vozu. V rámci letošní jarní marketingové kampaně tak s GE Money Auto mohou spotřebitelé získat při nákupu automobilu na leasing či úvěr autoCREDIT digitální fotoaparát Olympus C-370 jako bonus.

Jarní propagační kampaň GE Money Auto potrvá až do 30. června 2005. Hlavním mottem celé kampaně je „Teď máte auto v kapse i bez peněz“. Slogan přitom zdůrazňuje jednu z hlavních výhod GE Money Auto – fakt, že zákazníci mohou financovat s produkty GE Money Auto až sto procent pořizovací ceny vozu a vše vyřídí na jednom místě při nákupu vozu.

Kromě digitálního fotoaparátu, který mohou zákazníci získat při uzavření smlouvy u vybraných dealerů, získávají všichni noví klienti také kartu Benzin Plus. Ta opravňuje klienty GE Money Auto ke slevě 2,2 % na pohonné hmoty čerpané v síti čerpacích stanic BENZINA, uvedl Petr Šaštinský, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Auto. Karta Benzin Plus je přitom velmi oblíbeným benefitem – od ledna letošního roku do konce března ji využili zákazníci GE Money Auto k 31 539 nákupům pohonných hmot a celková čerpaná sleva se vyšplhala na více než 430 000 Kč. Karta Benzin Plus je přitom platná až do konce roku 2007.

Samozřejmostí jsou rovněž další výhody, které GE Money Auto svým zákazníkům běžně nabízí:
• MoneyCard – na základě zaškrtnutí jediného políčka ve smlouvě o financování automobilu nabízí společnost GE Money Auto mezinárodní kreditní kartu MoneyCard, která nabízí úvěrový rámec až 150 000 Kč s měsíční úrokovou sazbou pouze 1,65 % a 50 denním bezúročným obdobím.
• Zabezpečení vozu – zákazníci společnosti GE Money Auto mohou získat mechanické zabezpečovací zařízení DEFEND LOCK nebo CONSTRUCT za zvýhodněnou cenu.

S jarní marketingovou kampaní se spotřebitelé setkají prostřednictvím nejrůznějších médií. Samozřejmostí jsou speciální POS materiály u prodejců automobilů, ale také billboardy, internetové bannery, direct mailová komunikace či reklama na obrazovkách bankomatů GE Money Bank, uvedl Jan Hrubý, marketingový ředitel GE Money Auto.

Připraveny jsou také dvě verze půlminutových spotů pro tuzemská rádia a tištěná inzerce v denících a specializovaných automobilových médiích. V rámci kampaně bude také polepeno celkem 50 ploch na autobusech městské hromadné dopravy v deseti městech po celé České republice.

V roce 2004 potvrdila společnost GE Money Auto silnou pozici na trhu financování osobních a lehkých užitkových automobilů. Jen v České republice financovala nákup 36 158 automobilů v celkové pořizovací ceně 6,5 miliardy Kč. GE Money Auto tak rostla i na stagnujícím trhu, když souhrnná pořizovací cena všech vozů vzrostla o takřka 13 % a počet financovaných automobilů se zvýšil o 9,6 %.

Zákazníci využili v roce 2004 produkty společnosti GE Money Auto k financování 32 930 ojetých automobilů v hodnotě přesahující 5,4 mld. Kč a 3 228 nových automobilů v celkové pořizovací ceně 1,08 mld. Kč. V porovnání s rokem 2003 tak vzrostl počet financovaných ojetých vozů o 9,4 % a jejich souhrnná pořizovací cena vzrostla o 11,7 %, počet financovaných nových vozů se zvýšil o 11,2 % a jejich souhrnná pořizovací cena vzrostla o 18,5 %.

Eva Chaloupková
manažerka externí komunikace GE Money Auto