Kreditní karta ČSOB přidává zdarma rok záruky a 90denní ochranu zboží

ČSOB přichází s další výhodou pro všechny držitele ČSOB Kreditní karty. Díky ní se již klienti nemusí bát, že se jim zakoupená technika přímo po nákupu rozbije, porouchá, nebo jim ji někdo odcizí. Nemusí mít ani obavy z toho, že jim spotřebiče vypoví službu po dvou letech záruční doby.

Na zboží zakoupené ČSOB Kreditní kartou se totiž nově vztahuje 90denní ochrana nákupu a prodloužená záruční doba. Tato novinka přitom klienty nic nestojí – je připravena pro všechny stávající i budoucí klienty zcela zdarma. Není s ní spojena ani žádná další administrativa. Tato nová výhoda se všem automaticky aktivuje k 1. srpnu 2009.

Každý dobře zná zákon schválnosti. Koupíte si novou televizi, na kterou se opravdu těšíte. Doma ji vybalujete z krabice, upadne vám a máte po radosti. Nebo vám přestane fungovat krásná nová zabudovaná lednice v bytě dva a půl roku od toho, kdy jste ji zakoupili. Tyto situace již nemusí vrásky na čele dělat nikomu, kdo nakupuje s ČSOB Kreditní kartou. Na zboží zakoupené kreditní kartou totiž zdarma nabízíme prodloužení zákonné záruční doby o jeden rok a navíc pojištění zboží až na 90 dnů od nákupu. Tuto novou službu si navíc klienti nemusí nikde aktivovat, uvedl Martin Eyberger, výkonný manažer segmentu Bydlení, úvěry a platební komfort. Pokud se po nákupu zboží, nebo po zákonné dvouleté záruční době přece jen nějaká ta nehoda vyskytne, pak stačí, aby klient zavolal na linku ČSOB Pojišťovny. Tam mu pracovníci poradí, jak postupovat ke zdárnému vyřešení vzniklé situace, doplnil Martin Eyberger.

36 měsíční záruční doba se vztahuje na bílou spotřební techniku (kuchyňské spotřebiče, pračky, atd.) a audio-video techniku zakoupenou po 1. 8. 2009 ČSOB Kreditní kartou. Zboží zakoupené touto kreditní kartou je také zdarma pojištěné proti poškození až do 90 dnů od nákupu. Vztahuje se jak na poškození či zničení zakoupeného zboží, tak i na jeho případné odcizení a je pojištěno až do výše 50 000 korun. V případě pojistné události (tedy například poškození zboží) si klient zavolá na linku ČSOB Pojišťovny 800 100 777, kde mu poradí, jak postupovat dále.