Kooperativa nabízí k povinnému ručení živelní pojištění zdarma, rozšířené asistenční služby a další výhody

Širokou nabídku výhod a nadstandardních služeb připravila pro motoristy letos na podzim Kooperativa – druhá největší pojišťovna na českém trhu. „V pojištění vozidel se klienti stále více zajímají o to, co všechno pojišťovna kryje, s jakými limity, a také o dodatečné výhody či bonusy, které dostanou. To je velmi správný trend, protože lidé by se v tak důležitých věcech, jako je pojištění – které mají zásadní vliv na jejich bezpečí, pohodlí a klid – rozhodně neměli orientovat pouze podle ceny,“ komentuje rozšířenou nabídku služeb Kooperativy člen představenstva a náměstek generálního ředitele firmy Martin Diviš.

Kooperativa bude i nadále poskytovat k povinnému ručení živelní pojištění zdarma. Kromě toho obdrží stávající i noví klienti poukázku na rozšířené asistenční služby, která bude platná až do konce roku 2009. Každý zákazník bude moci využít pomoci na cestách nejen v případě nehody, ale i v případě poruchy. „Klienti budou moci tuto speciální poukázku využít k odtahu či uskladnění vozidla zdarma či na hodinu práce mechanika, případně může sloužit k využití linky právní poradny při koupi a prodeji motorového vozidla. V zahraničí pak pro ně tento poukaz znamená zapůjčení náhradního vozidla až na sedm dní a bez omezení počtu ujetých kilometrů. Podle průzkumů, které jsme mezi motoristy učinili, je pro ně rozšířená asistenční služba zajímavá a velmi žádaná. Tato nabídka vychází stejně jako živelní pojištění z naší strategie nabídnout motoristům takové nadstandardní služby, které jsou principiálně spojeny s pojištěním vozidel,“ vysvětlil Diviš.
Unikátní živelní pojištění od Kooperativy chrání všechna osobní a užitková vozidla do největší povolené hmotnosti 3 500 kg, která mají povinné ručení u Kooperativy, a vztahuje se na rizika povodeň, záplava, úder blesku, vichřice, krupobití, sesuv půdy, lavina, pád stromu či stožáru a požár. „Letos v lednu, kdy vichřice shazovala stromy, tuto výhodu ocenilo na dva tisíce našich klientů, kterým Kooperativa v rámci povinného ručení zaplatila za škody způsobené orkánem Kyrill přes 30 milionů korun. Zájem o povinné ručení s živelním pojištěním zdarma dokumentují ostatně i čísla z České kanceláře pojistitelů – Kooperativě přibylo v letošním prvním pololetí na 40 tisíc nových klientů,“ uvedl Diviš.
Kooperativa rovněž nabízí vysokou rychlost a kvalitu likvidace škod. „Stále platí náš zcela konkrétní závazek, že do tří hodin od nahlášení pojistné události z pojištění vozidla se s klientem spojí naši pracovníci a situaci s ním vyřeší. Jaká pojišťovna skutečně je, poznáte v zásadě až ve chvíli, kdy ji potřebujete. Tento fakt si my v Kooperativě velmi jasně uvědomujeme,“ zdůraznil Diviš.
Další zajímavou novinkou je možnost získat celoroční kartu cestovního pojištění s výraznou slevou – klient, který má povinné ručení od Kooperativy, za ni zaplatí 600 Kč oproti standardním 2340 Kč.