Kooperativa klientům proplatí náklady vzniklé zrušením cesty

[Tisková zpráva] Jistotu, že ani v případě zásahu tzv. “vyšší moci“ nepřijdou cestovatelé o své peníze, přináší svým klientům pojišťovna Kooperativa. K cestovnímu pojištění připravila dodatkové pojištění pro případ zrušení cestovní služby zapříčiněné například přírodní katastrofou, epidemií, teroristickým útokem, technickou poruchou nebo havárií.

„Pojištění se vztahuje prakticky na všechny důvody, kvůli kterým byla klientovi zrušena cestovní služba, a to i v případě, že tyto důvody nastanou v době, kdy se klient již nachází   v zahraničí. Obdobně to platí i v případě, že došlo ke zpoždění cestovní služby o více než 12 hodin. Pokud by například letecký provoz zastavila nějaká přírodní katastrofa, uhradíme klientům z tohoto pojištění náklady, které museli vynaložit na náhradní ubytování, na stravu, úschovu zavazadel, náhradní dopravu do ČR apod. Zároveň jim poskytneme náhradu  i za služby, které si zaplatili a  které jim byly z výše uvedených důvodů zrušeny , jako například různé výukové sportovní kursy, pronájem sportovního vybavení, automobilu atd.,“ říká Jana Konvalinová, vedoucí odboru cestovního pojištění v Kooperativě. 

Pojištění si mohou klienti sjednat nejpozději do tří pracovních dnů od zakoupení zájezdu, letenky nebo jiné cestovní služby, a to v rámci individuálního cestovního pojištění Kolumbus. Cena je 3 % z ceny cestovní služby.

Cestovní pojištění Kooperativy si každoročně sjedná přes 700 tisíc klientů. Mezi destinace, kam nejčastěji směřují, patří Chorvatsko, Itálie a Rakousko. Zároveň Kooperativa každý rok řeší několik tisíc pojistných událostí. Pro tyto případy je klientům k dispozici nepřetržitá asistenční služba, kterou mohou v případě problémů na dovolené kontaktovat. Asistenční služby pro Kooperativu zajišťuje společnost Global Assistance.