Kooperativa dominovala v anketě Zlatá koruna 2008

Všechny tři kategorie týkající se pojistných produktů ovládla v letošním ročníku prestižní ankety Zlatá koruna Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group.

První místo v kategorii životní pojištění obsadil produkt PERSPEKTIVA. V neživotním pojištění se na nejvyšší příčce umístilo povinné ručení s živelním pojištěním zdarma a ve stejné kategorii získal druhé místo další produkt Kooperativy – Komplexní pojištění vozidel GLOBAL.

Významného úspěchu dosáhlo rovněž pojištění malých a středních podnikatelů TREND 07, když zvítězilo jak v kategorii Pojištění podnikatelů, tak při hlasování veřejnosti o nejlepších finančních produktech pro firmy. „Náš produkt TREND již v minulých ročnících soutěže získal stříbrnou a bronzovou korunu. V loňském roce jsme produkt zásadním způsobem inovovali. Velice nás proto těší, že i nový TREND dosáhl takového úspěchu,“ řekl k vítězství Kooperativy Michael Neuwirth, ředitel úseku pojištění majetku a odpovědnosti.

V Ceně veřejnosti pro retailové produkty zvítězilo letos mKonto od společnosti mBank. V hlasování veřejnosti byl letos odevzdán rekordní počet 43 293 hlasů a účastníci vybírali vítěze z 540 finančních produktů. Ceny byly vítězům předány včera v rámci slavnostního večera v TOP HOTELU Praha. Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od roku 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Více než stovka finančních odborníků ve Finanční akademii vybírá z jejich nabídek v jednotlivých kategoriích nejlepší produkty.