Komunikaci SSŽ bude rozvíjet nová tisková mluvčí

Praha, 6. března 2007 - Novou tiskovou mluvčí společnosti Stavby silnic a železnic se počátkem března stala Andrea Kerlická. V SSŽ pracuje Kerlická již od záři 2006 na pozici Marketing Manager. Nyní bude zodpovědná také za celkovou externí komunikaci společnosti.

„Od začátku svého působení začala pracovat na změně a vzájemném propojení komplexní marketingové komunikace. Spojení s funkcí tiskové mluvčí je dalším krokem k maximálnímu otevření se firmy směrem k novinářům i veřejnosti,“ naznačuje záměry SSŽ generální ředitel společnosti Martin Borovka.

Kerlická bude kromě vztahů s médii zodpovídat také za dosažení marketingových cílů společnosti především v oblasti budování značky, posilování vztahů s partnery a prezentaci zástupců SSŽ na odborných konferencích a seminářích. „Mým cílem je přispět k dobrému obrazu naší společnosti, třetí největší stavební firmy v České republice. Ráda bych ze SSŽ vytvořila skutečně otevřenou, vstřícnou a moderní firmu,“ konstatuje Kerlická. Ve své funkci nahradila Adélu Němcovou.

Kerlická se marketingu dříve věnovala v italské společnosti Idronord v Itálii a ve francouzské nadnárodní společnosti Lafarge Cement. V marketingu a reklamě se pohybuje již od roku 1997. Vystudovala inovační studium komunikační a marketingové strategie na VŠMVV a aktuálně studuje obor komunikace a média na VŠEM. Mluví plyně italsky a anglicky. Ve svém volném čase se věnuje fotografii a designu a především rodině. Má dvě děti, syna Fedele a dceru Michaelu.