Komerční banka vydala podnikatelům přes 50 000 kreditních karet

Popularita kreditních karet pro podnikatele v České republice stále roste, důkazem je jejich počet vydaný Komerční bankou, který nedávno překonal hranici 50 000 kusů! V současné době tak využívá kreditní kartu jako jeden ze zdrojů financování pro své podnikání téměř 20 % klientů banky z řad podnikatelů a malých firem.

„Když jsme v dubnu roku 2005 uváděli jako první banka na českém trhu speciální kreditní kartu pro podnikatele, nepochybovali jsme o jejím úspěchu. Mnoho podnikatelů již v té době vlastnilo osobní kreditní kartu, kterou plně využívali pro své soukromé potřeby. Proč by tedy stejný způsob financování nevyužili i pro podnikání?,“ komentuje výsledky výkonný ředitel pro marketing KB Zdeněk Mojžíšek.

Podnikatelská kreditní karta Komerční banky je kombinací platebního a úvěrového produktu. Nabízí možnost čerpat úvěr až do výše 200 tisíc korun při doložení posledního daňového přiznání a aktuálních finančních výkazů. Stávajícímu klientovi banky, který vlastní běžný účet v KB déle než 6 měsíců, k získání kreditní karty postačí předložit identifikační doklady.

Hlavní výhodou kreditní karty je možnost čerpat úvěr bez jakýchkoliv úroků. Takové období může trvat až 45 dní. Navíc se úvěr poskytuje bez jakéhokoliv zajištění.

A k čemu může kreditní kartu podnikatel využít? Například k drobným nákupům pro potřeby firmy, k placení u čerpacích stanic nebo za ubytování během služební cesty, případně k zaplacení služebního oběda. Kromě toho lze celou částku poskytnutého úvěru vybrat v hotovosti z bankomatu nebo na přepážce banky a hotově platit tam, kde platební karty neakceptují.

„Komerční banka zaujímá vedoucí pozici na trhu podnikatelů a malých firem. Toto postavení je pro nás současně závazkem dalšího zvyšování kvality našich služeb. Chceme našim klientům podnikání usnadnit, a proto především v oblasti financování budeme i do budoucna připravovat jednoduchou a snadno dostupnou nabídku, se kterou bude moci podnikatel počítat ve svých plánech dalšího rozvoje podnikání, “ dodává Zdeněk Mojžíšek.