Komerční banka rozšiřuje počet závazků v Garantované úrovni služeb

Komerční banka přichází s novou podobou Garantované úrovně služeb (GÚS). Jejím prostřednictvím se Komerční banka zavázala udržovat vysokou kvalitu produktů a služeb pro maximální spokojenost svých klientů. Garantovaná úroveň služeb platí pro všechny klienty KB.

Jednotlivými závazky GÚS jsou:

  • bezpečnost
  • spolehlivost
  • rychlost
  • důvěryhodnost
  • individuální přístup.

Cílem GÚS je především informovat klienty o garancích kvality služeb a produktových novinkách.

Před třemi lety byla KB první a jedinou bankou na českém trhu, která klientům takové garance kvality služeb poskytla. Nová podoba GÚS KB vychází z posledních průzkumů, které provedla banka mezi svými klienty. V rámci závazků jsou klienti informováni o již dosahované úrovni nabízených služeb a produktů, což je hlavní rozdíl proti některým bankám, které klientům dávají pouze přísliby týkající se zlepšení kvality služeb v budoucnosti.

Klienti v průzkumu hodnotili jako nejdůležitější bezpečnost. Náplní oblasti bezpečnosti jsou především garance týkající se zabezpečení přímého bankovnictví a bezpečnosti produktů KB.

„Jsme přesvědčeni o vysoké úrovni našich služeb, proto klientům nabízíme možnost vrácení poplatků za vedení běžného účtu v případě, že nejsou během prvních 6 měsíců spokojeni s našimi službami,“ uvedl generální ředitel a předseda představenstva KB Laurent Goutard. Klienti si v KB mohou být jisti, že co je dohodnuto, to platí. To je závazek spolehlivosti.

Vysoká úroveň a rychlost přímého bankovnictví je v KB samozřejmostí. Komerční banka klientům navíc umožňuje rychlý přístup k informacím o transakcích, ale také o dalších produktech a službách banky.

Komerční banka klade důraz na otevřený a rovný vztah ke všem klientům. Garance tohoto přístupu jsou obsahem závazku důvěryhodnost.

Jednou z hlavních předností KB je vysoká úroveň obsluhy osobních bankovních poradců. I při vytváření nových produktů KB uplatňuje individuální přístup.