Komerční banka rozšiřuje funkčnosti svého internetového bankovnictví pro držitele karet

[Tisková zpráva] Obliba obsluhy bankovního účtu přes internet neustále narůstá, a proto Komerční banka nyní vychází vstříc i klientům, kteří si chtějí z pohodlí domova individuálně nastavovat parametry své platební karty.

Komerční banka nyní prostřednictvím aplikace internetového bankovnictví MojeBanka a ProfiBanka umožňuje klientům aktivaci karty pro platby prostřednictvím internetu nebo nastavení finančního limitu dle svých představ. Měnit lze jak celkový týdenní finanční limit pro platbu kartou, tak i individuální limity pro platby na terminálech u obchodníků nebo pro výběry z bankomatů.

Součástí aplikace je nově také možnost požádat o opětovné zaslání osobního čísla PIN ke kartě na pobočku, u které má klient vedený účet.

„Obsluha účtu prostřednictvím internetu i platební karty patří mezi fenomény dnešní doby. Velmi nás proto těší, že klienti Komerční banky získávají další možnosti, které zjednodušují využívání těchto produktů a služeb,“ uvedl Mojmír Prokop, vedoucí pro Přímé kanály Komerční banky.

Provedení změny nastavení parametrů karty je pro klienta zároveň jednoduché a časově nenáročné. O popularitě této novinky u klientů svědčí i to, že za první tři dny KB zaznamenala téměř 2000 žádostí o změnu nastavení parametrů karty.